Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Mitt spørsmål er som følger: Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig? Har lurt litt på dette selv. Med alt fokuset på sex over alt i disse tider så er det likom normalt å tenke på sex som noe alle må ha for å fungere. Man er unormal og rar vist man kan fungere uten. Personlig vil jeg si at jeg har et helt normalt bra sexliv. Men jeg undrer meg over når spes gutter sier at de nærmest ikke kunne ha overlevd uten. Overdriver de her, eller ville det faktisk påvirket mange så mye fysisk og psykisk at de hadde lidd av mangel på sex? (Med sex mener jeg da alle former for seksuelle handlinger med en annen eller seg selv) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) hadde nok klart det om det hadde vært med andre da jeg har klart meg i 16år nå Men uten napping i løken nå og da hadde nok ikke gått i lengden ...... Endret 13. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg kunne vel overlevd, men... En gang = må ha mer liksom. Som sagt hadde jeg overlevd helt fint (herregud), men det hadde vært litt.. uh, vanskelig til tider kanskje? Endret 13. juli 2007 av Snikpellik Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ja, kunne og kan overleve. No problemo Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg personlig tror jeg kunne ha klart meg uten, og likevel ha fungert som et normalt menneske. Syntes utrolig mange overdriver hele sexgreien. Det er bra, og koselig og fantastisk til tider, men det er liksom ikke noe jeg trenger for å være lykkelig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er litt enig med deg, Snublefot, men heldigvis er folk forskjellige. Det er kanskje noe mange trenger for å være lykkeligere. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Kanskje det er fordi jeg er jente å, ikke vet jeg Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis jeg aldri hadde prøvd sex eller viste hva det var kunne jeg nok ha klart det. Men siden jeg har prøvd og vet hva det er kunne jeg nok ikke klart det. Jeg hadde selvfølgelig overlevd, men det hadde vært vanskelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mitt spørsmål er som følger: Kunne du ha klart seg uten sex resten av livet, eller over et stort tidsrom uten at det hadde plagd deg noe særlig? 9070004[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Nattreven Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg skal (med mindre et av disse sommerprosjektene mine fungerer) leve hele sommeren uten sex. Hehe.. Kjenner jo nesten ingen (villige) jenter i denne byen, og i sommer jobber jeg så mye uansett, så det blir lite turer på byn og denslags. Uansett må jeg spare de pengene. Men så snart jeg kommer tilbake har jeg mine kontakter om nødvendig, men jeg ser ikke det som en livsnødvendig greie (eller er det livsnødvendig? det er jo det som lager liv, så det er vel strengt tatt det...). Pr nå tar jeg ibruk høyrehånden når det er nødvendig. Men tror de fleste gutter er enig i at det blir vanskelig hvis man til tider kun sitter i ro og driver dank. Da merker jeg det jaffal. Kjeder jeg meg er det vanskelig å holde hendene unna midtregionen. Jeg som er rimelig aktiv denne sommeren ser ikke på det som noe problem, så høyrehånden er til de grader deltidsansatt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kunne klart meg fint så lenge jeg hadde hatt noe annet å bedrive tiden med. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vel. Kommer ann på hva du legger i "et stort tidsrom". Men, jeg har klart meg uten sex eller runk i to perioder på fire måneder det siste året. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Klarte meg i litt over et døgn her i går. Det var hardt... Lenke til kommentar
embark Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Sex is life affirming. Nuff said. Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det er klart. Sex er for pyser! Jeg ble ganske lei av sex med min ex, så det har gått bare bra siden det ble slutt. Jeg kommer nok sannsynligvis til å klare meg ganske godt uten noen for for nærkontakt når age of conan kommer Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skulle klart meg en god stund, men det ville plaget meg at jeg gikk glipp av mye moro! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mange som sikkert hadde klart seg uten, men det hadde nok vært litt trist.. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Dette er nok veldig individuelt. Personlig betrakter jeg sex som et primærbehov, på linje med mat, vann og søvn. Kroppen kan nok overleve uten sex lenge, men ikke min psyke tror jeg. Uansett finner jeg det unaturlig å ikke tilfredsstille et behov. Sølibat og askese er ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hvis situasjonen hadde vært at kjæresten min av en eller annen grunn ikke kunne hatt sex, så ville jeg aldri gått fra henne av den grunn. Så ja, jeg ville klart meg uten sex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg