Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er det fortsatt håp for meg?

Gjest Gjest 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest 17

Har fylt 17 år og begynder virkelig å bli bekymret for penis str. min.

Lengden er relativt grei, mellom 16-17cm. Men det hjelper jo lite når det kun er 11cm rundt! Er det fortsatt håp for å få en str. jeg kan være litt mer konfortabel med? Føler meg litt utilstrekkelig slik som det er nå :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Tror ikke du skal bekymre deg. Den kan fortsatt vokse et par år til. Hvis ikke, så får du bare være fornøyd med det du har. Penisstørrelse er ikke alt.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Har fylt 17 år og begynder virkelig å bli bekymret for penis str. min.

Lengden er relativt grei, mellom 16-17cm. Men det hjelper jo lite når det kun er 11cm rundt! Er det fortsatt håp for å få en str. jeg kan være litt mer konfortabel med? Føler meg litt utilstrekkelig slik som det er nå :(

9069997[/snapback]

Du har jo helt normal størrelse og omkrets jo :thumbup:

Endret av lissabon
Lenke til kommentar
If size doesn't mather, where are 4inch dildos then?

:roll:

9071980[/snapback]

De finnes, for spesielt interesserte. :p

Men uansett, du har jo helt normal størrelse og omkrets, tror ikke du har så mye å bekymre deg for.

9072016[/snapback]

Ja det er helt sant, og legger til bilde av en vibrator/dildo som faktisk er en av de mest populære sortene som selges over nett, det er typer som f.eks. denne , som er 16,5 cm og 11,5 i omkrets

post-123713-1184422193_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Har egentlig litt vanskelig for å tro det :p

I garderoben føler jeg meg også litt liten (ikke at jeg går rundt å kikker da :p men kan være litt vanskelig å unngå til tider)

Føler meg litt bedre nå! :) Takker for for støtte! :)

Hvor ligger gjennomsnittet når det gjelder str. da?

Både lengde og tykkelse?

Lenke til kommentar

Hvor stor en slapp en er har lite sammenheng med hvor stor den blir. Så å måle slappfisker hjelper ikke. Gjennomsnittsomkrets har jeg ikke funnet noe nøyaktig tall på.

Uansett - problemet med din penis er ikke i penishodet, men i det hodet som sitter på toppen av kroppen din. Altså psykisk. 55% av alle menn er misfornøyd med størrelsen. 90% av jenter er fornøyd med sin manns størrelse. Tenk litt på det :).

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Veldig godt poeng Alastor :)

Men jeg har selvfølgelig vert dum nok til å spørre dama, hun sier selvfølgelig at hun er fornøgd. Men du vet jenter, sier noe, mener noe annet :p

Lenke til kommentar
Har egentlig litt vanskelig for å tro det :p

I garderoben føler jeg meg også litt liten (ikke at jeg går rundt å kikker da :p men kan være litt vanskelig å unngå til tider)

Føler meg litt bedre nå! :) Takker for for støtte! :)

Hvor ligger gjennomsnittet når det gjelder str. da?

Både lengde og tykkelse?

9072583[/snapback]

Det med gjennomsnittsomkrets på penis finner man ulike svar på om man begynner å lete, noen steder står det 8-12 noen steder 12 - 14 og andre steder 10 - 13. Men mitt poeng er vel bare at dette egentlig ikke er så relevant. Jeg er jente selv og kan iallefall garantere ut i fra egen erfaring at jeg vet at du ikke har en størrelse som gir mindre nytelse for en jente. :p Endret av lissabon
Lenke til kommentar
If size doesn't mather, where are 4inch dildos then?

:roll:

9071980[/snapback]

De finnes, for spesielt interesserte. :p

Men uansett, du har jo helt normal størrelse og omkrets, tror ikke du har så mye å bekymre deg for.

9072016[/snapback]

Ja det er helt sant, og legger til bilde av en vibrator/dildo som faktisk er en av de mest populære sortene som selges over nett, det er typer som f.eks. denne , som er 16,5 cm og 11,5 i omkrets

9072309[/snapback]

Denne er fremdeles 16,5 cm, ikke 10cm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...