McBitch Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ser det er en tråd om valium og flyskrekk, men dette dreier seg da om flysyke. Jeg blir noe helt forjævlig innihamperæven dårlig når jeg flyr. Derfor velger jeg å droppe å fly i det hele tatt, noe som er ganske ukjekt, siden jeg har lyst å dra utenlands med kompiser og slikt. Jeg har prøvd forskjellige reseptfrie reisesyketabletter og en del kjerringtips. Ingenting funker. Er det mulig å få noe sterke saker av lege? Noe som eventuelt slår meg helt ut Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Så på mythbusters på discoverychannel når de testet middler mot bil/fly/sjøsyke, og de kom fram til at ingefærpiller var best... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Heisann, Har du lest her? God natt, og god helg. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan jo hende det ikke er bevegelsene, men lufttrykket som har effekt på han -- eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå