ohdajk Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hei. Jeg har nå kjøpt min 3 år gamle skolepc. Dette er en HP Compaq nx9020. Til denne følger det med en D-Link Airplus G+ DWL-650+ nettverkskort. Problemet er at når vi fikk disse dataene, hadde de som fikser og ordner med dataene våres fjernet alt som hadde med programvare å gjøre, inkludert nettverkstilkoblingen min. Alt som var igjen var Windows XP. Nettverkskortet skal lyse og blinke når det er satt inn i dataen, hvis ikke er det tegn på at det ikke er koblet ordentlig til. Jeg har virkelig prøvd alt, for å få dette kortet til å fungere igjen, men det er ikke noe som fungerer. Mitt spørsmål til noen der ute er om det er noen som kunne forklart kort og greit om hvordan man innstallerer dette nettverkskortet. Det fulgte ikke med noen cd eller diskett. Nettverket er i tipptopp stand, problemet er selve nettverkskortet som nekter å koble seg opp til pc'en (det kommer ikke engang beskjed om at det er satt inn en ny maskinvare) Var heller ikke sikker på om dette ble skrevet i riktig thread, men håper på det! Endret 15. juli 2007 av ohdajk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Du må starte med å legge inn driver for PCMCIA. Sjekk etter drivere til computeren. Lenke til kommentar
ohdajk Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Du må starte med å legge inn driver for PCMCIA. Sjekk etter drivere til computeren. 9069754[/snapback] Jeg er veldig ny med dette. Det finnes ikke en ok tutorial der ute som kan forklare hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Se om du finner software her: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...4676&taskId=135 Lenke til kommentar
ohdajk Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Se om du finner software her: http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechS...4676&taskId=135 9071513[/snapback] Det fungerte. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå