Bebeluv Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Sant nok, men dem som bare har 360 tenker ikke over det Endret 14. juli 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Saints Row var et artig spill, men bedre enn San Andreas var det IKKE! 9074205[/snapback] San Andreas er en klassiker og var mye mer banebrytende da det kom enn det Saints Row var, men når jeg sier Saints Row er bedre, er det i den betydningen at jeg ikke orker å gå tilbake til San Andreas igjen etter å spilt Saints Row, fordi jeg da innser hvilke svakheter og mangler det hadde. Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det eneste som var bedre med Saints Row enn San Andreas, var grafikken. Og når man på hvilken maskinvare de to spillene er utviklet for, er ikke grafikken i Saints Row særlig imponerende. Alt i alt hadde San Andreas bedre interaktivitet, bedre historie, bedre humor, bedre skuespill, var mer variert, kort sagt, det var et mye bedre spill. Jeg var ferdig med San Adreas kort tid før jeg kjøpte Saints Row, og faktisk havnet spillet fort på hyllen på grunn av svakhetene og manglene det hadde i forhold til San Andreas... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det eneste som var bedre med Saints Row enn San Andreas, var grafikken. Og når man på hvilken maskinvare de to spillene er utviklet for, er ikke grafikken i Saints Row særlig imponerende. 9074614[/snapback] Hva med fysikken, AIen, siktesystemet på skytevåpnene (inkludert mens du kjører), måten byen er delt inn på i gjengterritorier, kompasset, valgmulighetene for characteren, mobiltlf der du kan ringe gjengmedlemmer etc etc. Hvis grafikken var eneste forskjellen du la merke til i forskjell kan du ikke ha spilt SR temmelig mye. Å gå gatelangs å sjekke ut reaksjonene til de forskjellige npcene når du dulter borti dem osv er noe du ikke bruker tid på i San Andreas. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 hadde glemt at det kommer PS3 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva med fysikken, AIen, siktesystemet på skytevåpnene (inkludert mens du kjører), måten byen er delt inn på i gjengterritorier, kompasset, valgmulighetene for characteren, mobiltlf der du kan ringe gjengmedlemmer etc etc. 9074727[/snapback] Det var mer "fysisk" på en måte. Jeg har runda både SR og SA, og SA varte kanskje lengst, men SR hadde jeg det morsommere med. Syntes Volition gjorde en bra jobb der. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det jeg liker egentlig best med GTA spillene er måten historien utvikler seg på. Du begynner som en nobody og får etter hvert servert en dyp og spennende historie. SR (om jeg ikke husker feil) er du vitne til et gjeng oppgjør i begynnelsen. Dagen etter på er du et hardcore gjengmedlem i en ellers ganske drøy gjengkrig! Men SR hadde mangen ting jeg likte godt. Spessielt fysikken og skytingen. Det å treffe noen med hagla slik at dem datt ned trapper og lignene var temmelig bra! Så i 2`eren håper jeg på en litt anderledes oppbygning av historien. Noe litt mer engasjerene, for min del hvertfall.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Håper på muligheten til å fly helikopter og kjøre mc, gjerne også båt Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Kanskje vi får Co-Op? Over live hadde vært tøft. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 ddet jeg ønsker sterkest angående SR 2, er at han som er stemmen til Julius ( en dude i Mass Effect) skal bli med. han har rå måte å prate på. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg synes Saints Row på mange måter var overlegent (og da snakker jeg ikke bare om grafikk) i forhold til alle tidligere GTA-spill. Forhåpentligvis har Rockstar lært en del bra triks fra Saints Row som de implementerer i GTA4. Jeg skal garantert ha både GTA4 OG Saints Row 2. Jeg sier som MartinLande: Jeg brukte kanskje *lengre tid* på å runde GTA SA, men Saints Row synes jeg var mye mye morsommere De har bidratt betydelig til en positiv utvikling for denne type spill. Endret 15. juli 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Mer vertikal frihet. (Wow, det var kort, det). Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg ønsker et bra spill. Slik som 1'ern var. Saints Row er best! Endret 16. juli 2007 av Amored Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 At kjøringa er bedre enn i eneren. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da blir du skuffa! Kjøringa er nemlig ikke i nærheten av å være realistisk... Synes å huske at jeg ikke irriterte meg like mye over kontrollen til bilene i 1'ern som jeg gjør nå med 2'ern. Men spillet er morro nok det på tross av dette. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nårtid er spillet ute i butikkene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Da blir du skuffa!Kjøringa er nemlig ikke i nærheten av å være realistisk... Synes å huske at jeg ikke irriterte meg like mye over kontrollen til bilene i 1'ern som jeg gjør nå med 2'ern. Men spillet er morro nok det på tross av dette. Hehe ok. Kan vel legge på hylla noe gta iv plain realism kjøring da Men, er nok sikkert som du sier, man tilgir feilene for det andre gode som er der Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Nårtid er spillet ute i butikkene? Release date(s) NA October 14, 2008 AU October 16, 2008 EU October 17, 2008 PC[NA] November 10, 2008 Kilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) *fjernet, litt offtopic kanskje* Gleder meg vilt! Endret 14. oktober 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå