Heilage Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei. Setter nå sammen en liten filserver som skal stå ute i et annet rom. Fant tilfeldigvis en 250W PSU i en eldre maskin her, er den kraftig nok til å drive dette? Asus A8N-E eller lignende AMD Athlon 3800+ 1GB RAM Seks harddisker Om jeg holder meg til denne PSUen, så blir det bare midlertidig. Tenker bare på å spare litt i første omgang, og heller oppgradere om et par uker, når jeg får mer penger. Noen innvendinger? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvis du har et særdeles pinglete skjermkort så går det vel greit, men det er kanskje litt i minste laget med 250W. Kommer litt an på kvaliteten også. Du kan jo bare sette delene sammen og se. Sjekk spenningene fra PSU i BIOS og under tung last (filkopiering til og fra flere disker samtidig) i Windows. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 funker fint den omd en har en 4pin CPU power Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå