jachbi Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg oppgraderte til 1.82 i dag, og etter det fikk jeg en Azureus mappe under bilder, musikk og video men det ligger ikke noe i den. Noen som vet hva den er til? Takk for alle svar Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kan det være at på din pc så har du en Azureus-mappe som er delt? Og nå dukker den opp som en nettverksmappe på PS3? Lenke til kommentar
jachbi Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Kan det være at på din pc så har du en Azureus-mappe som er delt?Og nå dukker den opp som en nettverksmappe på PS3? 9069664[/snapback] Nei det er den ikke, og jeg har ikke koblet ps3 til pc eller noe annet i det siste. Jeg mener Azureus mappen kom etter updaten, men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvor skal PS3 ha Azureus fra da mener du? Kanskje det er en fildeler-medarbeider hos Sony som har distribuert 1,82 som er årsaken. Man vet jo aldri. Svein. Lenke til kommentar
jachbi Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hvor skal PS3 ha Azureus fra da mener du? Kanskje det er en fildeler-medarbeider hos Sony som har distribuert 1,82 som er årsaken. Man vet jo aldri. Svein. 9069717[/snapback] Etter som jeg fant ut kan man ikke laste ned torrenter. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det jeg mente var at kanskje en fildeler hos Sony er årsaken. Og at han ved en feil hadde inkludert azureus-mappa sammen med oppdatering 1.82 når han la den ut. Det er eneste forklaringa som er logisk. Svein. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Den eneste logiske forklaringen i mitt hode er at en person bevisst eller ubevisst har kopiert en mappe som heter Azureus fra en disk til emnestarterens PS3. Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det som har skjedd, er at din PS3, gjenkjenner Azureus (Vuze) som mediesenter. Om du starter programmet å legger inn musikk, bilder eller videoer - under 'My Library - kan du spille dem av gjennom ps3n.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå