The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hei ta en titt på bilde så ser dere hva jeg skal ha Har fra før av en dual heatercore og kommer til å kjøpe 1 til så jeg for 2stk Trenger dere mer info om noen deler kan jeg finne direkte link til dere Endret 13. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
TordO Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ser vel bra ut det der? men når man bestiller fra sidewindercomputers.com, vil de da oppgi pakkeverdien til under 200kr, slik at man unngår toll? må man sende mail til dem med bestillingen hvis man skal gjøre dette? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 har sendt dem en mail og spurt om frakt kosnader ..... Eneste jeg har kjøpt fra dem før var en kjølepasta (ikke tilgjengelig i norge ) som kostet 14$ på pakken som kom i posten stod det at innholdet hadde en verdi på 5$ og da hadde ikke jeg spurt om å få den endsatt siden dne uansett var under 200,- så der gjorde de det iværtfall uten engang å spørre om det Derfor tror jeg det vil gå greit Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg kan ikke så altfor mye om dette, men det ser greit ut. Jeg skulle ønske jeg hadde noe slikt på maskina mi ihvertfall. Lykke til med bygging Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) veit de har billig frakt, normal, men billig for oss normenn som er vant med høye For å si det sånn så prøver de ikke å tjene penger på frakta Men åssen tror dere ytelsen blir med 2stk heatercore. 2stk av denne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: grunnen til alt det rare jeg skal bestille er at jeg ettervært skal lage mitt egent kabinett med plug an play ekstern vannkjøling utenom blokkene da Endret 14. juli 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 En liten update her ... Har forandret litt, men ikke så mye så det ser sikkert fint ut, men ta en titt så er vi sikre Deltaviftene er på 150CFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå