pellemann Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Har fått litt problemer med at internett plutselig slutter å virke når jeg surfer. Kan surfe helt fint til det plutselig ikke vil laste flere sider. Msn er oppe og går og nedlasting i bakgrunnen funker. Men jeg kan ikke lese nettavisen o.l. Jeg må restarte maskinen så funker alt like godt, men det er jo selvfølgelig ikke gøy. Noen andre vært borti noe lignende som har noe tips? Jeg kjører Norton personal firewall og antivirus (og ikke svar at det er dette som er årsaken, jeg har kjørt dette lenge nå uten dette problemet). Problemet har oppstått etter at jeg bygget ny pc, kjører xp , asus m2n-e dualcore 4200 amd. Endret 13. juli 2007 av pellemann Lenke til kommentar
jøgleren Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har fått litt problemer med at internett plutselig slutter å virke når jeg surfer. Kan surfe helt fint til det plutselig ikke vil laste flere sider. Msn er oppe og går og nedlasting i bakgrunnen funker. Men jeg kan ikke lese nettavisen o.l. Jeg må restarte maskinen så funker alt like godt, men det er jo selvfølgelig ikke gøy. Noen andre vært borti noe lignende som har noe tips? Jeg kjører Norton personal firewall og antivirus (og ikke svar at det er dette som er årsaken, jeg har kjørt dette lenge nå uten dette problemet). Problemet har oppstått etter at jeg bygget ny pc, kjører xp , asus m2n-e dualcore 4200 amd. 9069248[/snapback] Det åpenbare er hvilket internet du har... Trådløst eller kabel?Leverandør? Det har ikke noe med Norton å gjøre Hva får deg til å tro at du har virus eller noe annet dritt siden du poster her? Hvis du er koblet til et trådløst nettverk så ser jeg sannsynlige årsaker til at du detter ut av internet. Men først bare svar på spørsmålene Lenke til kommentar
toretors Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Dette er en bug med windows, har ikke akkurat funnet løsningen selv, men er ikke så ofte det skjer heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå