Ueland Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei, Som ihuga Raske Menn fikk jeg denne gledelige e-posten i kveld: Har du lyst å være publikum under opptakene til Raske Menns nye TV-serie? Sendes på TVNorge i 10 programmer høsten 2007. OBS: Dette er IKKE forestillingen ”The Fast Show” med Raske Menn, men helt nye humorinnslag spesialskrevet for TV-showet ”SNABBGRABBAR”. Billetter til TV-forestillingene koster kun 150,- Første innspillingsdag er 13. august 2007. Dette gjelder for Ederkoppen Theater i Oslo sentrum (ved Stortinget), så de av dere som vil få med dere showet får bestille billetter på http://www.billettservice.no/ . Har hvertfall sikret meg plasser til showet dems på Lørdag, kan bli spennende Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Raske menn er og forblir geniale! Skulle gjerne sett dem live en gang jeg også, men jeg bor i Bergen så det blir ikke denne gangen. Rødhette og Ulven er best! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Er du kjapp får du billetter til the fast show i Bergen i november Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 YAY! Jeg har billetter til Stavanger-showet! Det blir så gøy, der er geniale. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. august 2007 Forfatter Del Skrevet 15. august 2007 Innspillingene starter denne uken, siste sjangs for de som har lyst. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Premiere på mandag 3september! Det var utrolig morsomt å være på innspillingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå