Gå til innhold

Smooth as silk kontrollskall, erfaringer?

lonnj89

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte meg denne fra modnet:

http://www.modnet.no/product_info.php?cPat...a1178015ca619e2

Når jeg hadde skrudd den sammen og endelig fått den til å passe skikkelig, skulle jeg prøve den men jeg ble egentlig litt skuffet. Den lyste og fungerte som den skulle, men tastene var rett og slett ikke gode. En bumper var ikke heltsom den skulle, og tastene x y a og b var trege på en måte, derfor lurer jeg på om det er noen som har opplevd det samme? som har funnet en løsing på det?

Vist jeg ikke får det til så har jeg tenkt å modifisere det kretskortet som lysene står på og få til lys i den originale kontrolleren, men ser på det som litt av en utfordring...noen som har prøvd det?

Og en ting til, har MS endret utseende på den originale kontrollene, den platen som står bak som er litt grå/svart, har de endret den? bestilte også en kontroll til fra modnet og der er den platen mye lysere enn de to jeg har fra før, den var også mye mer matt og ikke så glatt som den forige...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

har en slik selv, men jeg koblet ikke på lys...

helt grei den men blir ikke helt som orginale.

hadde problem med rumble greiene, den bråka for mye og rista ikke bra nok så jeg limte de fast i kontrollen, så nå er det fiksa, knappene funker også helt greit, (sikker på at du har satt den sammen riktig?)

Lenke til kommentar

ganske så sikker på at den er riktig sammensatt ja, er jo ikke det vanskeligste når man først finner ut hvordan man skal gjøre det :)

har nå skrudd den "synnj" igjen og satt den i det originale kontrollskallet.

Men finnes det måter å fikse slik at jeg får de knappene fra den originale kontrolleren til den svarte? de såg temmelig forskellige ut der det kretskortet står...Får se hva jeg finner på i morra, så skal det spelast ;)

Lenke til kommentar

OT:

HAHAHA!! :!:

Kikka litt på den sia og falt tilfeldigvis over denne her ps3 remote :roll:

Dette er ikke ment som noe ps3 bashing, men når du leser beskrivelsen om hvilken teknologi den bruker istedenfor IR til å overføre signalene med. ;)

Jeg lurer på om noen ikke har vært helt våken når de skrev det der. :thumbup:

Lenke til kommentar
OT:

HAHAHA!! :!:

Kikka litt på den sia og falt tilfeldigvis over denne her ps3 remote  :roll:

Dette er ikke ment som noe ps3 bashing, men når du leser beskrivelsen om hvilken teknologi den bruker istedenfor IR til å overføre signalene med. ;)

Jeg lurer på om noen ikke har vært helt våken når de skrev det der. :thumbup:

9073301[/snapback]

Smartinger :!:

UFF! De burde nok holde seg våkne ja... heheheh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...