bjaa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har lyst til å kjåpe vannavkjøling, men jeg lurer på hvor jeg skal plasere div: Hvor skal vanntanken være? Har tenkt å kjøåe en ifra microplex og hvor skal pumpen være hen? Radiatoren da? Må jeg skjøre ut hull i toppen? takk for alle svar Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Du bør ha grei plass til at sammen i kabinettet ditt. Putt vanntanken og pumpen i bunnen foran, sag hull til radiator i toppen og du er greit i mål. Jeg burde vel egentlig ikke utale meg da jeg har et 25kgs fulltower stående... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ja det er nok plass i chieftec midi tower Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Du bør ha grei plass til at sammen i kabinettet ditt. Putt vanntanken og pumpen i bunnen foran, sag hull til radiator i toppen og du er greit i mål. Jeg burde vel egentlig ikke utale meg da jeg har et 25kgs fulltower stående... 33 kg her You said the right thing... (bare at jeg har radiatoren utafor vindu) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Artig det der, oppdaget at vekten på kabinettet mitt (Chieftech 'midi tower' ? Scorpio) plutselig var økt betraktelig etter jeg installerte vannkjølingen! Tror jeg også var oppe i 30kg, måtte ha meg en Red Bull etter flytting gitt. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 *grave frem badevekta og sjekke* Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 I bunn av kabinett kan det være mye god plass. Røsk ut alt av brønner som du ikke MÅ ha. det samme går for vifter. Kjøp heller adapter 5¼" - 3½" til HD og diskett. Men du kan også bruke plassen i toppen av kabinett. Flytt DVD/Brenner i de nederste brønnene. Nå kan du smekke radiator i toppen av kabinett. Kjøper du en liten radiator 80mm, så kan du montere den omtrent overalt. eks. bak, altså i vifteplassen under PSU. En annen, mulighet som ikke er mye brukt, kanskje mest grunnet det estetiske(?) er og montere radiator i sidepanelet! Pumpen og tanken må du nesten bare putte dit du har plass til overs etter du har montert radiator. Lenke til kommentar
iv3rs Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 That is one way to do it Lenke til kommentar
Boye Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 5¼" - 3½" fester kan også benyttes på avtagbare harddisk hyller som en eventuelt må fjerne i bunnen for å få plass til pumpen. Jeg kjøpte akkurat et slikt 5¼" - 3½" feste for egentlig å flytte en av diskene mine opp i kabinettet. Men jeg forsøkte istedenfor å skru på en avtagbar HD-hylle istedenfor, og kunne dermed feste to harddisker i hyllen, som så var festet i toppen av kabinettet over brenneren med 5¼" - 3½" festene. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Tenker å montere det slik i mitt LianLi pc-61usb. Innovatek sett med ekstern tank og radiatoren foran psu. http://www.aaseboe.com/Bilder/vannkjoling.png Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå