Gå til innhold

Hvor skal jeg plasere alt?


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjåpe vannavkjøling, men jeg lurer på hvor jeg skal plasere div:

 

 

Hvor skal vanntanken være? Har tenkt å kjøåe en ifra microplex og hvor skal pumpen være hen?

 

Radiatoren da? Må jeg skjøre ut hull i toppen?

 

 

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør ha grei plass til at sammen i kabinettet ditt. Putt vanntanken og pumpen i bunnen foran, sag hull til radiator i toppen og du er greit i mål. Jeg burde vel egentlig ikke utale meg da jeg har et 25kgs fulltower stående... :roll:

 

33 kg her :D

 

You said the right thing... (bare at jeg har radiatoren utafor vindu)

Lenke til kommentar

I bunn av kabinett kan det være mye god plass. Røsk ut alt av brønner som du ikke MÅ ha. det samme går for vifter. Kjøp heller adapter 5¼" - 3½" til HD og diskett. Men du kan også bruke plassen i toppen av kabinett. Flytt DVD/Brenner i de nederste brønnene. Nå kan du smekke radiator i toppen av kabinett.

Kjøper du en liten radiator 80mm, så kan du montere den omtrent overalt. eks. bak, altså i vifteplassen under PSU. En annen, mulighet som ikke er mye brukt, kanskje mest grunnet det estetiske(?) er og montere radiator i sidepanelet!

Pumpen og tanken må du nesten bare putte dit du har plass til overs etter du har montert radiator.

Lenke til kommentar

5¼" - 3½" fester kan også benyttes på avtagbare harddisk hyller som en eventuelt må fjerne i bunnen for å få plass til pumpen. Jeg kjøpte akkurat et slikt 5¼" - 3½" feste for egentlig å flytte en av diskene mine opp i kabinettet. Men jeg forsøkte istedenfor å skru på en avtagbar HD-hylle istedenfor, og kunne dermed feste to harddisker i hyllen, som så var festet i toppen av kabinettet over brenneren med 5¼" - 3½" festene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...