Xcrtry Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hei Har nettopp funnett ut at jeg har sprengt diskanten på den ene Proson Reality MK2 høytaleren min , så jeg lurte på om det var noen plasser på nettet jeg kunne få kjøpt akkurat samme diskant som står i den? Takker for svar EDIT: Her er link til høytalerne: http://www.proson.se/index.php3?pageid=45&color=silver-ash Endret 13. juli 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei Har nettopp funnett ut at jeg har sprengt diskanten på den ene Proson Reality MK2 høytaleren min , så jeg lurte på om det var noen plasser på nettet jeg kunne få kjøpt akkurat samme diskant som står i den? Takker for svar 9068511[/snapback] Tror det er Seas eller Vifa diskant som sitter der. Hør med Eltek. De har antageligvis noe som passer. Ta evt. med deg diskanten dit hvis du ikke bor for langt unna Oslo. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hei Har nettopp funnett ut at jeg har sprengt diskanten på den ene Proson Reality MK2 høytaleren min , så jeg lurte på om det var noen plasser på nettet jeg kunne få kjøpt akkurat samme diskant som står i den? Takker for svar 9068511[/snapback] Tror det er Seas eller Vifa diskant som sitter der. Hør med Eltek. De har antageligvis noe som passer. Ta evt. med deg diskanten dit hvis du ikke bor for langt unna Oslo. 9068746[/snapback] Bor oppe i nord, så jeg gidder ikke dra ned dit med diskanten Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Søkte på navnet på diskanten(Ribbon Tweeter) og fant dette: http://www.fynda.se/index.php3?prodid=908&ref= Er faen meg dyrt for en sånn diskant EDIT: Fant ut at det ikke er samme hz på den som står i høytaleren og på den som selges på frynda. Det er 32.000 hz på den i høytaleren mens det er 23.000 hz på den som selges på frynda :S Endret 13. juli 2007 av Drunka Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Skru ut elementet å skriv inn hva som står på elementet. Vis det er samme model nummeret som det elementet som selges på fynda.se er det samme element.... Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Fant ut at det er akkurat samme diskant. Det står det samme på begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå