Nightwish Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er det noen norske nettsteder som fører den slags konsept`? Hvor jeg altså betaler med VISA/osv. for og laste ned et album eller samling? Prøvde og google men fant ingen. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 I-tunes finnes masse slike men, akkurat nå står det litt stille Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kan jeg spørre hvorfor du egentlig vil betale for å laste ned, noe du kan gjøre gratis ? Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Når man skal ha album osv. så er det en del arbeid og laste ned 1 og 1 sang, og alle finnes ikke som samlet i en fil Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Trooor det er mulig hos CDON, men er ikke helt sikker. Bedre å kjøpe cd'n enn å betale for å laste den ned, imho. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Uansett, det er mye bedre å stikke på platesjappa å handle musikk. Anbefales på det sterkeste, da det virker som om mange her på forumet faktisk aldri har gjort det. Endret 14. juli 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Uansett, det er mye bedre å stikke på platesjappa å handle musikk. Anbefales på det sterkeste, da det virker som om mange her på forumet faktisk aldri har gjort det. 9069445[/snapback] Godplatene kjøpes nok i butikk her ja Lenke til kommentar
ecko Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 er det ikke noe som heter MSN music? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvorfor skal du absolutt betale mer for å laste ned hele plater, en å kjøpe dem på en platebutikk/nettbutikk? Hvis du skal ha sangene på en mp3-spiller eller noe, kan du enkelt rippe CDen i Windows Media Player. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Da ville jeg heller kjøpt cd-ene og rippet til pc, altså. Ingenting er som en cd i handa. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Du har jo iTunes. Skandinaviske CDON.com: http://www.cdon.com MSN Music: http://music.msn.com/ Kan jeg spørre hvorfor du egentlig vil betale for å laste ned, noe du kan gjøre gratis ? 9069149[/snapback] Fordi musikerene har faktisk jobbet hardt som faen med musikken sin og fortjener å få betalt? Fordi man kan få bedre kvalitet(dette varierer vel fra nettbutikk til nettbutikk) Trooor det er mulig hos CDON, men er ikke helt sikker. Er det. Bedre å kjøpe cd'n enn å betale for å laste den ned, imho. 9069174[/snapback] Er egentlig enig, men hvis man gir faen i det fysiske kovet så er det kanskje likegreit med nettbutikk da det (ofte) er billigere? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fordi man kan få bedre kvalitet(dette varierer vel fra nettbutikk til nettbutikk) Ironisk nok er dette svært sjeldent tilfellet. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kan jeg spørre hvorfor du egentlig vil betale for å laste ned, noe du kan gjøre gratis ? 9069149[/snapback] Er ikke det et åpenbart svar? Bruk iTunes . Kvaliteten på sangene blir ikke helt på topp, men absolutt bra for en gjennomsnittlig lytter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei og hopp, dette har me allerede ein samletråd for her. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg