kjaks Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 En tilfeldig popup som kom opp her en dag, reklame for ringetoner fra cellorado.com: (vet, jeg skal installere popup-blocker nå) ..sånn i tilfelle du føler for å kjøpe dyre lyder Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Joa de er dyre de der. Ser ikke helt poenget med å bruke en masse penger på ringetoner, Nokia tune fungerer helt fint for meg. Det er vel en typisk ord delings feil. Endret 13. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Nokia tune fungerer helt fint for meg. 9068799[/snapback] Syns Nokia tune er helt forferdelig å høre på. Når det gjelder bilder og ringetoner så er det bedre å skaffe seg mobil med bluetooth, og kjøpe bluetooth å ha i usb-en på pcen. Blir billigere i lengden. Morsom popup forresten Endret 13. juli 2007 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Easy there, du fornærmer 50% av det mobiltelefonbrukende folket! Endret 13. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hehe 45% av de har ikke peiling hvordan man skifter ringetone, og de siste 5% må være tone døve for å tåle å høre den lyden. Selv hadde jeg politiradio som ringetone. Var jævla flaut en gang det begynte å ringe når jeg stod i kø bak 2 politimenn på shell. De kikka først på walkie talkiene sine og så på meg som besvarte anropet Endret 13. juli 2007 av JULINGiKAKE Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Pass på. Fikk "tilbud" om nokia Lavt batterilyd. Herrejesus. Dårligere lydkvalitet (selv om den var monoton) har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 I lol'd hard and loud :!: genialt ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Idioter fra et idiotfirma skriver selvfølgelig som idioter. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Haha, er så artig med sånne popuper. Har CTU greia jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Idioter fra et idiotfirma skriver selvfølgelig som idioter. 9093528[/snapback] Vel, vel, målgruppen er jo også idioter, så det gjør nok ikke så mye. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Neh siden det er dyre lyder tror jeg heller jeg fortsetter å holde meg til lydløs og vibrering... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Vel, vel, målgruppen er jo også idioter, så det gjør nok ikke så mye.9098833[/snapback] "Få tre ringetoner for kun 35 kroner i uken!" sagt med en utrolig frastøtende stemme. Joda, om man hopper på det "tilbudet" i stedet for å legge den over selv fra pc-en gratis, eller kjøpe den for åtte kr et annet sted og ha den for evig, er man kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Helt utrolig at de gjør sånt egentlig. Husker det var noe reportasje på nyhetene eller TV2 hjelper deg eller noe sånt om slike ting. Og hvorfor det var så dyrt. Og da svarte de at det koster så mye å drifte serverne og sånt.. Mmm, særlig det ja! Herregud, 20 kr for et j*vla bilde?? Er få som faktisk vet at man bare kan skrive inn url til bilde på mobilen og vips, så har man bildet nesten gratis! Drift av servere, my ass! Det koster ihvertfall ikke sånn 35,- i UKA per tjeneste å drifte sånne servere! Burde vært ulovlig dette her. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 På min Bærbare får jeg dette dritten opp hele tiden. Lavasoft og Spybot finner ikke spywaren. Dette ER spyware dere får opp, ikke noe popup fordi du er på nettet. Jeg hadde ikke nett på min bærbare i 5 min. Og disse greierne poppa opp. Selvfølgelig ikke med bilde grunnet INGEN internett. Dette er SPYWARE. Be aware of the adaware. (jeg fant på det slagordet, hehe). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Skiltet ved siden av er da enda mer hårreisende. "La din mobil gå vill"? Hva faen skal det bety? Hvis de er i stand til å gi nokiaen min bein, lære den å gå og attpåtil gi den nok eventyrlyst til å rote seg vekk i skogen, er det kanskje verdt å gi dem 35 spenn i uka bare for å se hvordan det funker. Endret 23. juli 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Skiltet ved siden av er da enda mer hårreisende. "La din mobil gå vill"? Hva faen skal det bety? Hvis de er i stand til å gi nokiaen min bein, lære den å gå og attpåtil gi den nok eventyrlyst til å rote seg vekk i skogen, er det kanskje verdt å gi dem 35 spenn i uka bare for å se hvordan det funker. 9128154[/snapback] Klart det er dyrt å få ein mobil til å gå seg vill Det mesterstykket har eg aldri sett noen få til før.. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Kanskje de sikter til mobiler som lager lyder av vilt, mer sannsynlig er det vel at det er direkte oversatt fra engelsk; "let your mobile phone go crazy". Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Eller hva med noen dyre tøfler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kanskje de sikter til mobiler som lager lyder av vilt, mer sannsynlig er det vel at det er direkte oversatt fra engelsk; "let your mobile phone go crazy". 9130997[/snapback] Shhhh... Du øydeleggjar fantasien vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå