Gå til innhold

Reklame for ringetoner: "dyre lyder"


kjaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia tune fungerer helt fint for meg.

 

9068799[/snapback]

 

Syns Nokia tune er helt forferdelig å høre på.

 

Når det gjelder bilder og ringetoner så er det bedre å skaffe seg mobil med bluetooth, og kjøpe bluetooth å ha i usb-en på pcen. Blir billigere i lengden.

 

 

Morsom popup forresten :cool:

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Hehe

 

45% av de har ikke peiling hvordan man skifter ringetone, og de siste 5% må være tone døve for å tåle å høre den lyden. :p

 

 

Selv hadde jeg politiradio som ringetone. Var jævla flaut en gang det begynte å ringe når jeg stod i kø bak 2 politimenn på shell. De kikka først på walkie talkiene sine og så på meg som besvarte anropet :lol:

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar
Vel, vel, målgruppen er jo også idioter, så det gjør nok ikke så mye.

9098833[/snapback]

"Få tre ringetoner for kun 35 kroner i uken!" sagt med en utrolig frastøtende stemme. Joda, om man hopper på det "tilbudet" i stedet for å legge den over selv fra pc-en gratis, eller kjøpe den for åtte kr et annet sted og ha den for evig, er man kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, nei. :wee:
Lenke til kommentar

Helt utrolig at de gjør sånt egentlig. Husker det var noe reportasje på nyhetene eller TV2 hjelper deg eller noe sånt om slike ting. Og hvorfor det var så dyrt. Og da svarte de at det koster så mye å drifte serverne og sånt.. Mmm, særlig det ja! Herregud, 20 kr for et j*vla bilde?? Er få som faktisk vet at man bare kan skrive inn url til bilde på mobilen og vips, så har man bildet nesten gratis! Drift av servere, my ass! Det koster ihvertfall ikke sånn 35,- i UKA per tjeneste å drifte sånne servere! Burde vært ulovlig dette her.

Lenke til kommentar

På min Bærbare får jeg dette dritten opp hele tiden. Lavasoft og Spybot finner ikke spywaren. Dette ER spyware dere får opp, ikke noe popup fordi du er på nettet.

Jeg hadde ikke nett på min bærbare i 5 min. Og disse greierne poppa opp. Selvfølgelig ikke med bilde grunnet INGEN internett.

 

Dette er SPYWARE. Be aware of the adaware. (jeg fant på det slagordet, hehe).

Lenke til kommentar

Skiltet ved siden av er da enda mer hårreisende. "La din mobil gå vill"? Hva faen skal det bety? Hvis de er i stand til å gi nokiaen min bein, lære den å gå og attpåtil gi den nok eventyrlyst til å rote seg vekk i skogen, er det kanskje verdt å gi dem 35 spenn i uka bare for å se hvordan det funker.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Skiltet ved siden av er da enda mer hårreisende. "La din mobil gå vill"? Hva faen skal det bety? Hvis de er i stand til å gi nokiaen min bein, lære den å gå og attpåtil gi den nok eventyrlyst til å rote seg vekk i skogen, er det kanskje verdt å gi dem 35 spenn i uka bare for å se hvordan det funker.

9128154[/snapback]

 

Klart det er dyrt å få ein mobil til å gå seg vill :)

Det mesterstykket har eg aldri sett noen få til før..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Kanskje de sikter til mobiler som lager lyder av vilt, mer sannsynlig er det vel at det er direkte oversatt fra engelsk; "let your mobile phone go crazy".

9130997[/snapback]

Shhhh... Du øydeleggjar fantasien vår :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...