TwiiK Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 New UFC game on its way Ser at det ble annonsert for nesten et halvår siden, men jeg fikk det ikke med meg før det ble lagt ut videoer på gametrailers. Sida er nede nå så linker isteden til videoen på youtube: Gleder meg så sinnsykt. UFC er bare beste shitten ever og dersom de får spillet her til å bli noenlunde bra så blir det beste spillet ever. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Oj sattan! Hvis det der er ingame så er grafikken helt .. Når er release? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hmm..det så litt spennede ut da = ) Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Skal kjøpes uansett! Faktisk så jeg hadde plukket opp en PS3 om det var eksklusivt til den! Addicted to MMA! Morsomt at de viser Chuck vs Rampage. Vant faktiskt nok til å kjøpe en PS3 på UFC71 cardet! Endret 13. juli 2007 av Drunk In Public Lenke til kommentar
smelx Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Så meget lekkert ut.. Blir spennende å se hvilke fightere som blir tatt med i spillet.. Er jo nok av profilerte fightere å plukke... Hadde også vært artig om det ble en skikkelig saftig editor for å lage egen fighter... Hadde jo vært morro å se segselv sloss mod Randy Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Blir nok ganske likt de gamle UFC spillene. UFC 1 og 2 på Dreamcast var meget bra. De hadde også fighter editor. Denne traileren er CGI, ikke in game. Endret 14. juli 2007 av SuperPac Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Oj sattan! Hvis det der er ingame så er grafikken helt .. Når er release? 9068819[/snapback] Nei det er ikke ingame, men får håpe dem klarer å oppnå den grafikken etterhvert. Endret 14. juli 2007 av JOECAMEL Lenke til kommentar
trydis Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vitor Belfort krydret med litt "Tank" Abbott hadde vært knall Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Oj sattan! Hvis det der er ingame så er grafikken helt .. Når er release? 9068819[/snapback] Nei det er ikke ingame, men får håpe dem klarer å oppnå den grafikken etterhvert. 9070569[/snapback] Sikker ? Siden grafikken er sånn i Fight Night 3 på Playstation 3. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Her er originalvideon på gametrailers.com i HD: http://www.gametrailers.com/player/21759.html Ser ut som om traileren er filmet av kamera, fordi man ser små hoder (?) på filmen.. Kanskje det er enda bedre når vi får se den sånn som den er! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det så fett ut Litt morsomt at det er brukt helt lik slam som Rampage tok på Arona. PS. Jeg skal på UFC 75 i London Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Liddell rox0rz my box0rz. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Oj sattan! Hvis det der er ingame så er grafikken helt .. Når er release? 9068819[/snapback] Nei det er ikke ingame, men får håpe dem klarer å oppnå den grafikken etterhvert. 9070569[/snapback] Sikker ? Siden grafikken er sånn i Fight Night 3 på Playstation 3. 9071044[/snapback] kan faktisk være ingame det her ja.. Det skal vel kanskje være mulig å få sånn grafikk når det ikke er noe publikum som må rendres. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Står i den opprinnelige kilden jeg linket til at dette ikke er in-game footage, men grafikken de håper å oppnå: Be warned though, this isn't actual in-game footage. This is the level of detail they HOPE to achieve. Så desverre kan det ende opp med å se ut som hva som helst når det er ferdig. Det er forsåvidt sant at grafikken er ikke så langt fra Fight Night 3, men jeg synes flyten virker en del bedre enn det vi kan forvente å se. Ser for meg at det blir en del "jerking" når man skal gjøre forskjellige slag, spark og takedowns i et slikt spill. Uansett tror jeg det blir bra og skal forhåndsbestilles bare fordi det har UFC i tittelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå