grimsbo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Tittelen sier vell det meste, eg har en ip-adresse konflikt på det trådløse nettverket mitt og lurer på hvordan man løser den.. Får ikke tilgang til internett når dette skjer. Endret 13. juli 2007 av grimsbo Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 det betyr at to eller flere enheter bruker samme IP adresse. hvis du har konfigurert router, accesspoint eller nettverkskort manuelt så satt du samme adresse. dette må du forandre fysisk..... Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hva gjør du når du får en ip adresse konflikt/kordan skal man gjøre det? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 du finner ut hvor ligger feilen og forandrer IP adressen..... Lenke til kommentar
Charlotte90 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Da jeg fikk det trykket jeg på en plass der det sto reparer. Husker ikke hvor det sto. Så lot jeg det bare stå å 'reparere' seg selv i et kvarters tid, så var det i orden igjen Kan hende du må gjøre noe mer avansert enn det da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå