Whackedorange Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 rette titler sier du, hva med Halo 3, PGR 4, Viva Pinata Party, Scene It og drøssevis med andre titler. Noe for enhver smak vil jeg si. Bare de ikke tar en sony og gjør priskuttet bare i Amerika Lenke til kommentar
A14 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 hei:) hvor der det billigest å skaffe en 360 i norge nå da? er det noen som vet når halo 3 kommer??, da må 360 en være på plass! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vet ikke hvor de selger 360 billigst siden det stadig vekk er diverse kanpanjer men Halo 3 kommer 26 september Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Er vel fortsatt 2895,- som det alltid har vært på Elkjøp, men ville ha ventet nå for å se hva Elite vil koste når den kommer i august. rette titler sier du, hva med Halo 3, PGR 4, Viva Pinata Party, Scene It og drøssevis med andre titler. Noe for enhver smak vil jeg si. Ja, det var spesielt de to sistnevnte jeg tenkte på. Men fortsatt sterk overvekt av action og racing. Endret 14. juli 2007 av kilik Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er vel fortsatt 2895,- som det alltid har vært på Elkjøp, men ville ha ventet nå for å se hva Elite vil koste når den kommer i august. rette titler sier du, hva med Halo 3, PGR 4, Viva Pinata Party, Scene It og drøssevis med andre titler. Noe for enhver smak vil jeg si. Ja, det var spesielt de to sistnevnte jeg tenkte på. Men fortsatt sterk overvekt av action og racing. 9071013[/snapback] må ikke glemme arkadetitlene Lenke til kommentar
Bottekott Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Håper dette stemmer, for da er det vel bare et spørsmål om tid før wii-en går ned i pris også . Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Dette høres tvilsomt ut, MS trenger ikke sette ned prisen nå. Skulle tro de kunne vente til etter Halo 3 og GTA4 har kommet ut, de vil uansett selge mye da Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2007 Rumor: Xbox 360 Price Drop on August 8th?An internal source, who wants to remain anonymous for obvious reasons but already gave us correct information in the past, contacted us to say we should expect a price drop for the Xbox360 on August 08th. We didn't receive details on how much it's gonna drop, but if true I guess we'll know soon. Kilde Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå