Gå til innhold

Rykte: Xbox 360 blir billigere alikevel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel fortsatt 2895,- som det alltid har vært på Elkjøp, men ville ha ventet nå for å se hva Elite vil koste når den kommer i august.

rette titler sier du, hva med Halo 3, PGR 4, Viva Pinata Party, Scene It og drøssevis med andre titler. Noe for enhver smak vil jeg si.

Ja, det var spesielt de to sistnevnte jeg tenkte på. Men fortsatt sterk overvekt av action og racing.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Er vel fortsatt 2895,- som det alltid har vært på Elkjøp, men ville ha ventet nå for å se hva Elite vil koste når den kommer i august.

rette titler sier du, hva med Halo 3, PGR 4, Viva Pinata Party, Scene It og drøssevis med andre titler. Noe for enhver smak vil jeg si.

Ja, det var spesielt de to sistnevnte jeg tenkte på. Men fortsatt sterk overvekt av action og racing.

9071013[/snapback]

må ikke glemme arkadetitlene

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Rumor: Xbox 360 Price Drop on August 8th?

An internal source, who wants to remain anonymous for obvious reasons but already gave us correct information in the past, contacted us to say we should expect a price drop for the Xbox360 on August 08th.

We didn't receive details on how much it's gonna drop, but if true I guess we'll know soon.

Kilde

Blir spennende å se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...