hnhardware Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg bruker Win XP Proffesional sammen med Photoshop 7.0. Når jeg komprimerer bilder til JPG-filer, kan jeg ikke åpne disse igjen, uten at explorer.exe utfører en ulovlig operasjon, og avsluttes. Feilen ser ut til å ligge i fila ntdll.dll. Kan noen hjelpe meg med løsningen på dette problemet?? HN Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Er det bare disse .jpg filene som du komprimere sell som ikke kan kjørest? Funker dem på andre maskiner da? Lenke til kommentar
hnhardware Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 JPG-filene funker helt greit på alle andre maskiner. Det er kun når jeg bruker "Save for Web"-funksjonen i Photoshop, at problemet oppstår. Samme feilen kommer når jeg forsøker å åpne filer som er komprimert på andre maskiner. HN :-? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg har ingen anelse.. Du kunne kanskje prøvd å bytta ut dll filen med en med samme windows version og lignende. Dette kan vere vanskelig å få til, også kan det skje mye rart galt. I verste fall windows restore funksjon eller, re-installe OS. ("litt" drastisk kanskje...) Om du kan opne jpg-ene med bruk av annet program (om du da bruker ett, eller windows sitt eget) som ACDsee forex. Skjer dette med andre programmer enn photoshop? paintshop e.l. ? Lenke til kommentar
knnygar Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Får du denne feilen når du dobbelklikkar bildet for å åpne det, eller når du åpnar det i Photoshop? Lenke til kommentar
hnhardware Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Uansett hvordan jeg forsøker å åpne filene lukker bare explorer seg. Hvis jeg prøver via PS lukkes bare PS. Kort fortalt: I mappe "Test", ligger de komprimerte JPG-filene. Når jeg dobbeltklikker mappa "Test", forsøker explorer å vise filene som thumbnails, men da lukkes explorer. HN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå