BlackDeath Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei.. Har i løpet av de siste ukene handlet inn fotoutstyr: Canon 400D med kit objektiv Canon EF 17-40mm 4.0 L USM Canon EF 55-200mm USM II Litt ymse minnebrikker Ser at det allerede har tippet godt over 10.000, og det hadde vært fornuftig å forsikre utstyret. Ønsker å forsikre utstyret for 20.000-25.000 slik at jeg har rom for å kjøpe utstyr uten å måtte passe på forsikringen fortløpende. Tok kontakt med Gjensidige der hvor vi har våre forsikringer og der var det umulig med en slik løsning, jeg var helt nødt til å sende inn kopier av kviteringer fortløpende. Som det surrehue jeg er så er ikke det noen god løsning for meg, dessuten så er det ikke alltid like populært at min bedre halvdel ser hva utstyret koster.... Gode råd? Kent Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har forsikring i Enter. De trenger ikke kvitteringer, men serienummer på utstyret må de ha (vil da tro det får holde hos Gjensidige også, oder?) Dvs du kan uansett ikke kjøpe deg en forsikringspott på 25.000,- som du kan fylle med det som passer deg. Lenke til kommentar
BlackDeath Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ser vel egentlig problemet: Hvis jeg har utstyr for 100.000. Forsikrer meg for 25.000. Passer på at jeg aldrig har med meg utstyr for mere enn 25.000, når jeg er på tur, så snyter jeg selskapet for premien på resten av utstyrsverdien (75.000) Men det hadde vært så utrolig praktisk, pokker.... Kent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå