Stian Jevnaker Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Har idag fått min nye Laptop fra Komplett data. Er det noen prossedyre en bør følge for og få maksimalt ut av batteriet? Var jo hallada når jeg starta den, bør den stå på til den går tom? Eller er dette ikke så nøye? Tips mottas! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Det er vel et Litiumionbatteri i laptopen, og de batteriene tappes ikke batterikapasiteten ved at man lader det før det er utladet. Har man tilgjengelig strøm lønner det vel seg å kjøre pcen med strømkabel vil jeg tro. edit: det jeg mente med nederste setningen var at om du skal bruke den stasjonært lenge, lønner det seg å ta ut batteriet og legge det på et mer kjøling sted enn midt inni laptopen. Batterier har godt av å ligge litt kjølig. Men pass på så ikke batteriet forblir ubrukt og/eller utladet. Endret 13. juli 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Et supert tips er å se nede på siden i bærbar forumet, der står det søk, skriv så inn batteri i den firkanten og trykk på søk, eller enter. Da tror eg du vil finne mye spennende da dette har vært diskutert opp og i mente på forumet! Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Takker for svar! Og til du der på slutten, beklager virkelig!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Var ikke sånn ment! Men det er tre fire tråder der batterihold er diskutert til det ytterste, der vil du få mange tips! Litt sarkasme må man ha med Lenke til kommentar
Stian Jevnaker Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Vet det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå