Crazy_Man Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 @ JULINGiKAKE: jeg trodde du spilte "ikke-virtuelt" jeg... kom inn på førstevalget mtt Lenke til kommentar
@ir Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Min store tur som skulle begynne i morgen ble avlyst i dag. Så forbanna irritert nå. Jævla dato! Lenke til kommentar
............... Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Atir_: ja, har nok noe med datoen å gjøre. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Atir_: ja, har nok noe med datoen å gjøre. 9069552[/snapback] Jeg må ha noen å skylde på Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Satt igjen med 1k kroner i overskudd når jobben var feridg. (Dvs, 1k kroner som jeg ikke aner hvor var fra. Solgte biletter for 4k, ikke 5k, som var det tallet jeg satt igjen med.) Vurderte underslag, menmen. Neste gang, når det ikke er 1k i 50lapper, så kan det hende. Lenke til kommentar
Markusll Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Har ikke fått noe svar fra "dataeksperten" som skulle skulle sette opp en pc for meg... Hvor lang tid tar det for en ekspert å sette opp en spill pc da liksom?! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Fått meg 37 " LCD TV på rommet uten at det var planlagt! Ikke verst for en 15 åring Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vel: Jeg og en fyr skulle spille WC3, etter et par timer med tulling fikk vi det ikke til å virke, så vi ga opp. Så skulle vi spille EVE online, og siden jeg har en trial account og ikke kunne få tilsendt penger til meg på normalt vis, måtte vi ty til "marketplace", der man kjøper og selger ting til andre spillere. Han la ut noe som var verdt en god del penger til en lav pris, og uheldigvis fikk noen andre labba i den før meg. Etter det gadd vi ikke spille EVE mer. En drøy time etter det igjen fikk jeg haugevis av trojanere, noe som på merkelig vis førte til at pc-en min hindra de andre pc-ene på nettverket i å koble seg til internett. Jeg måtte da re-installere windows xp, men selvfølgelig var jo cd-ene lånt bort, og folka jeg hadde lånt det bort til var ikke til å få tak i. Da måtte jeg laste ned XP på nytt og sløse én brenne-cd. Flott dag. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Spilte dårligere enn vanlig av en eller annen grunn på Counter-Strike... Ellers loka jeg halve dagen på vent og bare kødda. Aaaah, sommerferie. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mamma er drittsur på meg. Dog, det har vel egentlig ingenting med datoen å gjøre. Min fredag den 13 #2 i år passer bedre i deppetråden, egentlig.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hadde bare hell. Tjente 750 kroner på litt under en time. Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skulle spise klokka 11 om kvelden, går til kjøkkenet. Tar fram brødskive, og ikke NUGATTI ! Så spørst om jeg må på statoil snart ;o 9069081[/snapback] Det var synd. Eg har alltid ein ekstra boks i skapet. 9069091[/snapback] haha, hos oss er det alltid TO ekstra bokser :!: ellers er det ingen som spiser noe Men det skjedde noe med meg også - Skulle se Haisommer2 som kjære far akkurat hadde kjøpt. Og den var BORTE! fortsatt missing btw Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vel: Jeg og en fyr skulle spille WC3, etter et par timer med tulling fikk vi det ikke til å virke, så vi ga opp. Så skulle vi spille EVE online, og siden jeg har en trial account og ikke kunne få tilsendt penger til meg på normalt vis, måtte vi ty til "marketplace", der man kjøper og selger ting til andre spillere. Han la ut noe som var verdt en god del penger til en lav pris, og uheldigvis fikk noen andre labba i den før meg. Etter det gadd vi ikke spille EVE mer. En drøy time etter det igjen fikk jeg haugevis av trojanere, noe som på merkelig vis førte til at pc-en min hindra de andre pc-ene på nettverket i å koble seg til internett. Jeg måtte da re-installere windows xp, men selvfølgelig var jo cd-ene lånt bort, og folka jeg hadde lånt det bort til var ikke til å få tak i. Da måtte jeg laste ned XP på nytt og sløse én brenne-cd. Flott dag. 9070566[/snapback] Ille. men én brennecd er tross alt ikke så dyr Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Godt mulig, men ettersom jeg bare hadde 2 brennecd-er var det ille nok å sløse én. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Skjedde ikke noe spess med meg, men en venn av meg tryna som _faen_ på skateboard igår.. Han kjørte ned en lang og bratt bakke og mista kontroll i bunn. Endte opp med skrubbsår over hele kroppen og synlig kneskål. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har hatt en helt grei dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Oppdaget at domene mitt gikk ned i går Lenke til kommentar
<Viva> Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Pungterte venstre lunge fredag 13 i 2006 ! Lenke til kommentar
Chao Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ikke noe spessielt uheldig, men her kommer de: - Jeg rydder litt på rommet og finner en helt nedslitt dvd-plate på gulvet. Rett etterpå spør pappa broren min hvorfor Team Antonsen dvd'en er borte fra coveret... - Jeg skal til å lage meg noen brødskiver med favorittpålegget mitt, til jeg finner ut at broren min har spist opp all nugattien! - Rommet mitt ser fortsatt ut som en dass når jeg legger meg Lenke til kommentar
Radial Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Kompis nr 1: "Hmm.. tro om det blir noe damer i kveld?" Kompis nr 2: "Pøsj, det er jo fredag den 13. Ikke sjans!" Kompis nr 1: "Jo men husk at det er fredag den 13. for jentene også..." Kongereplikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå