Gå til innhold

Fredag 13. Noe som har hendt med deg?

Dernel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagen min startet med at jeg fikk vite at jeg skal jobbe Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag neste uke. Alle kveldsvakter (13-21)

I kontrakten står det 2 hverdager, og annenhver lørdag.

Veldig morsomt når man har avtaler etc., og attpåtil ikke har fått vite noe før man hører det fra medarbeidere.

Lenke til kommentar

Trynte på sykkel. Typisk. Skulle bare ta manual på en litt smal mur. Så gikk baksjulet litt skeivt og resten sier vel seg selv. Klarte å skade kneet (som var skadet fra før) og lage dype hakk i innerbena på dempegaffelen (det blir dyrt/ny gaffel).

Men tror ikke dette har noe med den 13. å gjøre, prøvde det samme for noen dager siden. Trynte da også.

Lenke til kommentar
Nyeste Harry Potter filmen var dårlig. Premiere i dag.

9068853[/snapback]

Synes du? Skulle til og nevne at jeg har sett den, og at den var bedre enn forventet/fryktet. Men så har jeg heldigvis lært meg å forvente lite av filmer som er basert på bøker. De blir aldri like gode som bøkene.

Jeg skal ut på byen snart. Den største ulykken er vel at jeg kan bli fyllesyk på jobb i morgen, men jeg vet ikke om det går under fredag den 13.

Lenke til kommentar
hvordan kan det ta flere dager??

9068947[/snapback]

Fordi enkelte pokersites har Jackpot sit n go turneringer som du får jackpot hvis du vinner flere ganger etter hverandre.

I mitt tilfelle kostet en runde 2,4$ og man må vinne fire sånne på rad mot 11 andre spillere. På grunn av at prisen er så billig i forhold til potensiell premie sjekker pokerselskapene om spillere samarbeider om å ta jackpoten.

regnet ut at det pokerselskapet må arrangere 462 slike turneringer for å gå i null, hvis jackpot må utbetales.

Jeg vant fire på rappen i dag morges. Spurte supporten hvor lang tid det ville ta å sjekke, og de svarte 1-2 working days.

Endret av JULINGiKAKE
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...