Gå til innhold

Fredag 13. Noe som har hendt med deg?

Dernel

Anbefalte innlegg

Heisann i dag er det fredag den 13. og jeg lurte på om du har opplevd noe ulykker i dag?

Selv har jeg kjørt plentraktor ned en bratt vei og mista styringen så jeg havna i grøfta,dvsbratt bakke med masse trær og et gjerde.

Fortell om noe som har skjedd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg, eller har det vaert mange fredag den 13de i det siste?

Den eldgamle lappisen ville ikke boote, tok en liten stund for jeg fant ut at det var tastaturet som ikke var i.

Fikk nei til a legge 10m med Cat5 (LAN) kabel i taket. (Noe jeg allikevell gjorde og haper de ikke legger merke til det)

Ellers har det vaert en kjedelig dag som alltids. Venn av meg sa ja til at jeg kunne kjore med han, lenge siden sist. yey

Lenke til kommentar

Ståle; så vidt jeg vet har det ikke vært fredag den trettende siden sist.

Uansett, jeg visste ikke at det var fredag 13. i dag, selv om jeg gjentatte ganger har sett en eller annen artikkel om lite ulykker på en slik dag på VG Nett i dag. Tenkte ikke over det. Selv slutta jeg en halvtime tidligere enn normalt på jobb i dag, og startet en ukes ferie. Digg, nå skal det bli Jazzfestival i by'n!

Lenke til kommentar

Det har skjedd meg noko jævlig. :cry:

Eg bur på ei øy litt utanfor Bergen og måtte dermed ta ferge til Bergen for å so kjøre videre til Sverige, som eg skulle til i ferien.

Men selvfølgelig måtte registerreima ryke, for me var komt ut av Bergen! Er ikkje det stakkars meg. :no:

Men heldigvis drar me i morgon eller på søndag i staden for. :D

Frå no av hater eg fredag den 13. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...