Nebuchadnezzar Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Her kan man snakke ut om blyant triksing uten og bli ledd av mobbet eller utsatt for rasisme Personlig kan jeg bare bevege blyanten mellom fingrene for Thumb aroun + thumb around 360 og en type sonic Noen her som kan thumb around reverse eller thumb around 720 ? Sett noen syke syke koreanere som klarer det http://www.pentrix.com/pentix/videos/tricks/index.html Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Få tak i en blyant med viskelær bak, kast den i bakken så viskelæret treffer og den spretter opp gjenn (ta den i luften når den spretter opp i rett høyde) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Så kult. Dette fikk jeg lyst til å lære. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kan selv thumb around og få pennen/blyanten til å bevege seg "frem og tilbake" mellom fire fingrer(det som heter sonic?). Visste ikke det var navn på dette, og flere triks, det jeg kan har jeg lært av meg selv og av andre. Dette må øves på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå