Torrevieja Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...d=6427&Itemid=2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Haha, enten er ikke dette sant eller så sitter en eller annen ryktemaker og ler seg i hjel over at verden nå tror at sony faser ut 60GB-en. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 http://www.joystiq.com/2007/07/13/sony-say...not-over-in-us/ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 en fyr ved navn Kaz Harai sa nettopp att priskuttet var et forsøk på og selge ut 60gig modellen for og gjøre plass til 80 gig..og han er vel langt oppe i systemet i playstation gruppen...øø øverste sjefen ja...hmm..stemmer det.. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 lol @ Vg klippet som surrer rundt omkring på internet med selveste Kaz Harai XD Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 lol @ Vg klippet som surrer rundt omkring på internet med selveste Kaz Harai XD 9068029[/snapback] Link til VG klippet? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Link til VG klippet? 9068784[/snapback] http://www1.vg.no/spill/ Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg er max confused om dette nå altså.. kanskje lederene har en vet noe helt annet enn hva resten gjør? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den skal selvsagt fases ut i løpet av kort tid, men SCEA ønsker ikke å si det rett ut. Grunnen er kort sagt at den amerikanske 60 GB-versjonen er dyrere å produsere pga. PS2-chippen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Hvafforno? Har norsk tv ringt Sony Computer Entertainment INTERNATIONAL og spurt om hvorvidt det skal bli to-pris-system i USA eller ei? Det er jo helt søkt . "Ja hallo du, eg ringar frå NRK og har nokre spørsmål om deira playstation3-maskin. Kva vil eigentleg strategien deira være framove?" Hehe, jeg tror vg må være litt stolte nå. Webbasert nyhetsreporatasje driver de med - "VGTV". Og gamespot har nok misforstått litt ja. Endret 13. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Vel stolt og stolt.. Over de fleste sider så blir det sagt "over at a german site" Så når vg goes german, så kanskje Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Liten tvil om at vi europeere kom best ut av dette: Usa får 20 gig mer og Motorstorm, men mister bakoverkompabilitet. Vi får samme konsoll som før, men med to valgfrie spill og ekstra kontroll. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Liten tvil om at vi europeere kom best ut av dette: Usa får 20 gig mer og Motorstorm, men mister bakoverkompabilitet. Vi får samme konsoll som før, men med to valgfrie spill og ekstra kontroll. 9070203[/snapback] de får like bra bakoverkompabilitet som oss! men forandringene var nok mye bedere for det europeiske markede ja. Men det skulle jo bare mangle og så lite som du fikk for penga her før! Endret 14. juli 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg fatter ikke hvorfor de ikke spytter i en skikkelig hdd, når de først lager en større versjon? Det første jeg gjorde, var å rippe ut 60 gb drive' en og sette i en 160 gb drive. Veit ikke hvordan det er med dere, men 60 gbvar jeg i ferd med å fylle opp etter to uker. Takk vår herre for at det er en piece of cake å bytte hdd på ps3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå