Cheese_king Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kjøpte en V37MCGI på komplett.no, den fungerte helt fint når jeg pakket den opp men dagen etterpå (idag) fungere den ikke den lyser grønnt på power ledet, men bildet lyser bare svart any ideas?? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kjøpte en V37MCGI på komplett.no, den fungerte helt fint når jeg pakket den opp men dagen etterpå (idag) fungere den ikke den lyser grønnt på power ledet, men bildet lyser bare svart any ideas?? 9067848[/snapback] hei! Bruker selv en Tatung 32", har ikke opplevd slik. Men hva har du prøvd for å få den til å fungere igjen? Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 hei! Bruker selv en Tatung 32", har ikke opplevd slik. Men hva har du prøvd for å få den til å fungere igjen? 9067875[/snapback] hei har tatt strømmen flere ganger...og trykket på alt som det går an å trykke på Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) hei har tatt strømmen flere ganger...og trykket på alt som det går an å trykke på 9068155[/snapback] Hei! Jeg ville ha tatt kontakt med komplett. Og rapportet produktet som at varen var ødelagt når du mottok den. Og sendt varen tilbake til komplett. Og fått ny vare eller reparert vare tilbake, men det vil ta tid. Siden komplett vil ta kontakt med sin leverandør i norge Norek AS. Teste varen eventuelt reparere osv. Men hvis du har 14 dager angrefrist igjen så ville jeg ha brukt det. Angret på kjøpet og fått pengene tilbake. Så ville jeg bestilt meg en ny tv hos www.deal.no samme tv til 1000kr billigere! Her kan du se link Tatung 37" LCD hos Deal.no Da vil du få ny tv raskere på plass og du sparer 1000kr i tillegg Hva du har tenkt å gjør? Endret 14. juli 2007 av athavan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå