ventle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Betyr det at min koster mer enn dette (13 895,-) ny? Er disse Lifebook'ene virkelig så dyre? 9147946[/snapback] Ja. Lifebook er maskiner beregnet på bedriftsmarkedet, på linje med velkjente thinkpad, og har en kvalitet og utførelse som koster. De som anslo 2-3000 for maskinen i begynnelsen av tråden vet vel egentlig ikke hva slags produkt det er snakk om her, og så seg vel blind på fakta som at den har integrert skjermkort og XGA-oppløsning. Denne maskinen for 3000 ville virkelig vært ett røverkjøp, for her snakker vi kvalitet. Jeg har selv brukt forgjengeren S7010, som hadde omtrent samme specs (14" XGA, 1,8 kg (!), Pentium M 740 prosessor og Intel GMA900). Denne ble rimelig røft brukt, her snakker vi ikke stå på en kontorpult dagen lang, og selv etter to års relativt hard medfart var den eneste synlige slitasjen blankslitte håndleddsstøtter. Jeg vil si maskinen er verdt 6000, kanskje 7 om den er i spesielt god stand. Dette forutsetter imidlertid, som nevnt lenger oppe, at du finner en kjøper som vet hva en Lifebook er, og ikke tror at det er en maskin som kostet 5995 på elkjøp, selv om specs kanskje tyder på det. Dette er ikke en billig Amilo! Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Jeg vil si maskinen er verdt 6000, kanskje 7 om den er i spesielt god stand. Dette forutsetter imidlertid, som nevnt lenger oppe, at du finner en kjøper som vet hva en Lifebook er, og ikke tror at det er en maskin som kostet 5995 på elkjøp, selv om specs kanskje tyder på det. Dette er ikke en billig Amilo! 9149287[/snapback] Okay. Hva vil du si denne Lifebook S7110 som jeg linker til her er verdt splitter ny (ikke brukt) den dag idag: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=320059&view=detailed Da tenker jeg på med akkurat de specs'a den står oppført med på linken... Endret 26. juli 2007 av 2die4 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 den du linker til har vel samme specs som den du finner i prisguiden, se link lenger oppe. Denne får du fra 12500, jeg mener dette er noe overpriset selv til en lifebook å være (det er tross alt ikke en thinkpad, selv om målgruppe og intensjoner er de samme), dette da modellen begynner å gå ut på dato (den har kostet omtrent det samme siden modellen kom på markedet). Ny i butikk mener jeg ca 10k er en rimelig pris. Lenke til kommentar
Kamerilla Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Men om du ser HELE skjermbilde når du setter en oppløsning, så støtter den denne oppløsninga. Jaja, men jeg ser hele skjermbildet med 1400x1050. 9149190[/snapback] Fremdeles interessert i å selge? Lenke til kommentar
Kamerilla Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Dette forumet er jo ikke for kjøp og salg, så kanskje jeg kan skrive en mail til deg i stedet? Hva er adr din? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Del Skrevet 21. august 2007 Dette forumet er jo ikke for kjøp og salg, så kanskje jeg kan skrive en mail til deg i stedet? Hva er adr din? 9330187[/snapback] Sjekk PM (private message) innboksen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå