Gå til innhold

Nytt kabinett, plass til vannkjøling

Anbefalte innlegg

Hei

Det er sikkert utallige hjelp-til-kabinett tråder...men jeg fant ingen som passet.

Jeg skal kjøpe meg nytt kabinett og trenger et som er stort nok for vannkjøling.

Krav: svart, sidevindu.

Takker for svar

EDIT: budsjett ca 1200 absolutt MAX MAX

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager men litt dyrere, men det er verdt det har et selv som jeg desverre har klart å ødelegge :thumbdown:

Du finner masse omd et på internett da det er et ganske så populært kabinett ;)

Kabinettet

Ellers har du et ganske billigere ett som du har mulighet til å modde en god god del på og det er også en veldig god plass i det, men litt gamelt da :roll:

kabinettet

Lenke til kommentar

jeg anbefaler stacker kassa som er linka til, den har plass til 2 psu'er, noe som vil si at du har veldig god plass i bunn (eventuelt toppen) av kassa til vannkjøling. psu plassene er en over hoedkortet, slik som i de fleste kabinett, og så er det en plass under hovedkortet, slik som i en del andre kabinetter. ergo er kabinettet ganske høyt, og du får veldig god vannkjølingsplass.

samt at det er mange vifteplasser, du får dør med vindu slik at du slipper å modde selv (om du ikke er så flink til det og samtidig litt perfeksjonist slik som meg :p) og masse harddiskplass

Lenke til kommentar

Tt armor kassa er ikke så ille den. den har ok plass (dersom det ikke er den lille utgaven) og god kjøling. den sølvfarga er i alu også (derfor litt dyrere enn den svarte)

men det er veldig vanskelig å velge en kasse du ikke blir lei av. min stacker 830 har jeg hatt et år nå, og jeg liker den like mye som den dagen jeg kjøpte den, eller bedre egentlig, da jeg har fått ordna den lille feilen det hadde (CM sendte nytt hk brett, det gamle var feilprodusert)

jeg tror kanskje at den stacker kassa som er linka til tidligere vil være det beste valget for deg (se min forrige post for argumenter) men også fodi den er litt nøytral, slik at du ikke blir dritt lei alt det som ser tøft ut når det er nytt.

jeg hadde også masse lys og greier i de første kassene mine, men det ble kjedelig. nå har jeg kun et rødt lys i viftene mine som er ganske dimma pga måten stacker 830 er designa. dette er en kasse jeg kan ha leeeeenge

Lenke til kommentar

Stacker 830 er et peeent kabinett, har nesten lyst til å bruke litt av lønna mi på det, men må begrense meg :p Stackeren før der igjen er også et godt valg, begge har god plass og det er ingenting å si på kvaliteten. Et populært kabinett!

Som sagt, så er jo også Lian Li en god konkurrent, men den er jo dyrere.

Lenke til kommentar

til rundt 1000 lappen så er lian li et bra valg. men når du er i klassa 1500-2000 såp er stacker 830 ganske mye bedre enn lian li. du føler at du får noe igjen for pengene, i motsettning til lian li som kan koste mer enn det smaker til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...