Leeland Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Personlig ville jeg heller hatt peerlessene enn billigste focal - men det er en smakssak. God kvalitet på begge deler - men lyd er, tja, skal vi si subjektivt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva med:Kenwood KDC-W3537 CD/Radio MP3/WMA,AUX,RDS, Fjernkont. Bluetooth og Focal 165V2S 165mm komponentsystem 75/150W god lyd til under budsjett. 9071396[/snapback] Spilleren ser veldig grei ut Men jeg kan trygt anbefale Focal settet, jeg har 5,25" versjonen av samme serie (Polyglass), og er stooorfornøyd. Men nå bruker jeg de hjemme da, og ikke i bil. Men har testa de i bil (han jeg kjøpte av), og det er bare helt <3 Lenke til kommentar
aaglysta Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hva med:Kenwood KDC-W3537 CD/Radio MP3/WMA,AUX,RDS, Fjernkont. Bluetooth og Focal 165V2S 165mm komponentsystem 75/150W god lyd til under budsjett. 9071396[/snapback] Spilleren ser veldig grei ut Men jeg kan trygt anbefale Focal settet, jeg har 5,25" versjonen av samme serie (Polyglass), og er stooorfornøyd. Men nå bruker jeg de hjemme da, og ikke i bil. Men har testa de i bil (han jeg kjøpte av), og det er bare helt <3 9081314[/snapback] Focal settet har jeg bestemt meg for at jeg skal ha:).. Så nå er det bare spiller som ikke er bestemt.. Jeg kan muligens strekke meg opp til 5000 kroner, hvis det er verdt den ekstra tusenlappen for en spiller! Lenke til kommentar
ChristianS Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Er denne spilleren noe bra? Og dette komponentsettet?.. 9068235[/snapback] Jeg har den spilleren. Fungerer utmerket den. driver pr idag 4 stk 5"x7" med den innebygde forsterkeren, og det er meget god lyd. Så er det jo i tillegg 2 linjeutganger hvis du evt skal ha mere lyd etterhvert. Lenke til kommentar
aaglysta Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Er denne spilleren noe bra? Og dette komponentsettet?.. 9068235[/snapback] Jeg har den spilleren. Fungerer utmerket den. driver pr idag 4 stk 5"x7" med den innebygde forsterkeren, og det er meget god lyd. Så er det jo i tillegg 2 linjeutganger hvis du evt skal ha mere lyd etterhvert. 9085759[/snapback] Bra å høre:D.. Hvordan er det med lydstyrke?, får jeg noe særlig volum på det før det vrenger seg?.. Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Det koster 1750 kr på en WV forhanfler med komplett ombyggings sett for begge fremdørene til Polo. Har nettopp gjort dette både i min og konas sin Polo. Problemet er at disse settene aldri er på lager så du må vente i mange uker før alle delene kommer fra fabrikken. Men det er absolutt verdt å bygge om. Med 4" front i dashbordet blir det aldri noe ok lydsystem i bilen. Et 6,5 " komponent sett fremme og et par 6x9 i hattehylla på en Pioneer 4x40w funker helt ok til vanlig bruk. ( konas bil) Selv kjører jeg et dyrt 6,5" i front og en 10" sub på en 4x 75 w forsterker. Fungerer enda bedre.... Alt kommer ann på pris. Lenke til kommentar
aaglysta Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Det koster 1750 kr på en WV forhanfler med komplett ombyggings sett for begge fremdørene til Polo. Har nettopp gjort dette både i min og konas sin Polo. Problemet er at disse settene aldri er på lager så du må vente i mange uker før alle delene kommer fra fabrikken. Men det er absolutt verdt å bygge om. Med 4" front i dashbordet blir det aldri noe ok lydsystem i bilen. Et 6,5 " komponent sett fremme og et par 6x9 i hattehylla på en Pioneer 4x40w funker helt ok til vanlig bruk. ( konas bil) Selv kjører jeg et dyrt 6,5" i front og en 10" sub på en 4x 75 w forsterker. Fungerer enda bedre.... Alt kommer ann på pris. 9094784[/snapback] 1750 kr for 2 deler i plast?.. Sikker på at det er prisen for bare lommen nederst i døra og ikke hele dørsida?.. Jeg får vel dra og bestille de delene i morgen da, så har jeg dem om et par uker:).. Får ikke kjøpt noe før etter lønningsdag heller enda så.. .. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Selv kjører jeg et dyrt 6,5" i front og en 10" sub på en 4x 75 w forsterker. 9094784[/snapback] Er ikke det litt liten forsterker for suben? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Går jo fint ann å støpe plass til 6,5" der "lommen" på døren er. Blir langt billigere enn 1750 kr i hvert fall, og det er et fett DIY-prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå