Akrabra Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hm bestillte meg ps3 bundle idag.. bare lurte på om åssen kvaliteten er på vanlige gamle tver? :o har ikke råd til hd-tv nå.. har å en 19 tommers pc skjerm om det er bedre! vel alle råd og erfaringer blir godt tatt imot!=) takker på forhånd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ettersom du mest sansynligvis vil koble den opp med de medfølgende kompositt-kablene blir det ikkje så bra. Men skaff deg ein l RGB-kabel til Ps2/2 så skal du se bildet blir betraktelig bedre Såfret TV`en støtter RGB, noe de fleste "nye" kasse TV`er gjør. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ettersom du mest sansynligvis vil koble den opp med de medfølgende kompositt-kablene blir det ikkje så bra. Men skaff deg ein l RGB-kabel til Ps2/2 så skal du se bildet blir betraktelig bedre Såfret TV`en støtter RGB, noe de fleste "nye" kasse TV`er gjør. 9067645[/snapback] kan jeg ikke bruke den på min gamle ps2? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jess! Har du ein RGB-kabel til PS2 funker denne perfekt til PS3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå