Barcarolle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tittelen sier det meste. Stålplater med størrelse 1*2 meter, tykkelse 1-2 mm. Tenkte å prøve hos blikkenslager, noen innvendinger? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 høres ikke dumt ut det. hvis du hadde utvidet til Oslo hadde jeg viste om en haug av steder som kunne hjulpet. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Det kan jeg gjøre. Endret 22. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Pacman- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Vestfold Jernlager har alt du trenger! Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hmm, de er dyre. Jeg tenkte å kjøpe derfra da jeg faktisk kjenner en som jobber der. Men som sagt, de er dyre. Endret 22. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Leverte mye stål og aluminium til et firma i Larvik, mener de Het "Alfred Andersen" el noe sånt. Kanskje noen på Kalnes(om det var det det het) kan hjelpe. De bør vel ha distriktets største forbruk av slikt. Kanskje de har en"rest"du kan få billig Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Har ingen ide om hvor du kan få stålplater i dit område. Men gulesider er din venn, prøv stål, metaller, osv. En del proffbutikker kan ha stengt i fellesferien. Blikkenslager har vel bare blekkplater i 1mm, men de har det på rull så du får akkurat det du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå