Wollan Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Den 5. Juni kom Kamelot ut med en ny plate. Denne ble kalt Ghost Opera. Mange som har hørt denne plata? Hvis ja, hva er din mening om albumet? Personlig synes jeg plata var kjempebra. Var på passe lik linje med The Black Halo som kom ut i 2005. Det sier vel sitt.. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Veldig bra plate, men nådde ikke helt opp til Black Halo etter min mening. Den har enkelte VELDIG gode låter, men noen ikke så gode, men definitivt ingen dårlige. Hørte Ghost Opera på youtube lenge før plata kom, og da var jeg bare ":O" Måtte skaffe den plata ja ;D Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 En nedtur etter mesterverket The Black Halo. Plata sliter med at den er ganske ujevn kvalitetsmessig. Noen sinnsvakt bra låter (Solitaire, Rule the World, Ghost Opera og muligens et par til) men har også noen som ikke er så veldig mye å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå