Gå til innhold

[Løst]Htc S710 slutter ikke og søke etter nett..

Anbefalte innlegg

Jess. For ett par dager siden fikk fikk jeg en Htc S710. Min forrige mobil (Nokia N73 hvis det har noen sammenheng) med sim-kort, minnekort og det hele datt i vannet. Da ble det ny telefon og valget falt på Htc S710. Den har funket bra den, utenom det at jeg fikk ikke sim-kortet mitt før idag. (lager ommøblering hos NetCom, appereantly). Med store forventninger til og sende min første sms med telefonen (ja, har surfet, mailet og brukt den til msn. men ingenting slår en sms.) kommer jeg frem til at den aldri slutter og "Søker..." rett over Wi-Fi status symbolet. Har prøvd med non-3g sim-kort og 3g sim-kort, men ingen forskjell. Noen som har hatt lignende problemer? Jeg har prøvd og restarte flere ganger, tatt batteriet inn og ut. Hvis du har en idè om hva det kan være, si gjerne ifra!

På forhånd, takk for alle svar!

Laland.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du satt den opp med riktig operatør? Kjør den konfigurasjonsveiviseren eller hva den  heter og velg riktig operatør (om du har gjort det så gjør det for sikkerhets skyld en gang til) Vil tro det løser problemet.

9085386[/snapback]

Fant ut at jeg måtte ringe NetCom og aktivere sim-kortet. Det stod ingen steder i brevet som fugte med, og har ikke vært borti noe lignende før, da jeg har brukt gamle sim-kort eller fått ett nytt på den lokale NetCom sjappa :p

Nå fungerer den glimrende, er herlig med nett de stedene jeg ikke gidder og dra med laptopen.

Takk for svar, uansett! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...