Gå til innhold

Få lyd på min Lifebook S7110! *Løst*

2die4

Anbefalte innlegg

Lydkortet i disse bærbare Fujitsu Siemens pc'ene er "Realtek ALC262 @ Intel 82801GBM ICH7-M - High Definition Audio Controller [b-0]"

Jeg har prøvd å installere både driveren fra driver cd'en som fulgte med pc'en og den nyeste driveren man finner på realtek's nettside.

Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd dette.

Instillingene på kontrollpanel--->lyd og lydenheter er alle mørklagte. Dobbeltklikker jeg på mp3 filer får jeg bare beskjed om at "Kan ikke spille av filen fordi det er et problem med lydenheten."

Jeg er helt blank, og har ingenting å tape på å spørre dere..

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde som du skrev, avinstallerte driverne (restartet også selvfølgelig) og installerte den du linket til, for så å installere driverne på nytt, men ingenting er forandret.

Jeg har hørt noe om at lyd kan være skrudd av i bios, men dette er vel ikke noe jeg bør tenke på?

Lenke til kommentar

Ja, den gjør det. Kanskje lydkortet ikke virker. Jeg har nemlig ikke mulighet til å spørre noen om det har vært lyd på maskinen før. Da jeg fikk pc'en for litt siden (brukt) formaterte jeg med en gang og la inn windows (xp) på nytt, har ikke hatt lyd på høytalerne etter dette. Bare disse høylydte systemlydene (som ikke kommer fra høytalerne).

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...