mombog Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har et lite problem med dataen, som startet i februar da jeg installerte en layout til min data fra giveaway of the day. Når jeg av-installerte det tok den med seg explorer.exe og siden vi ikke hadde den cd'n til dataen for og kunne legge inn alt på nytt måtte data folka gjøre det manuelt . Problemet er at dataen stopper p.g.a. den mangler noen filer/drivere, så jeg lurer på om det er en måte og finne ut hva man mangler og hvor man får tak i og instalert dem? M.V.H. mombog Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 det kunne vare fint å fortelle oss, hvilken datamaskin du har ?!?! Lenke til kommentar
mombog Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 obs fujitsu-siemens AMILOpro windows xp intel celeronM skal jeg ta med no annen info? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg har et lite problem med dataen, som startet i februar da jeg installerte en layout til min data fra giveaway of the day.Når jeg av-installerte det tok den med seg explorer.exe og siden vi ikke hadde den cd'n til dataen for og kunne legge inn alt på nytt måtte data folka gjøre det manuelt . Problemet er at dataen stopper p.g.a. den mangler noen filer/drivere, så jeg lurer på om det er en måte og finne ut hva man mangler og hvor man får tak i og instalert dem? M.V.H. mombog 9067245[/snapback] Kanskje denne kan hjelpe deg: http://www.drivershq.com/Home.aspx?af=driverfiles&bn=5 Selv har jeg brukt den og er fornøyd, men det koster litt. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 obs fujitsu-siemens AMILOpro windows xp intel celeronM skal jeg ta med no annen info? 9067327[/snapback] hvilken model ? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Du finner nok det meste du trenger her: http://www.fujitsu-siemens.no/ helt gratis! Ellers har disse maskinene som regel en skjult partisjon på HD'en med all pre-installert programvare. Endret 13. juli 2007 av trn100 Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 fujitsu siemens maskiner, har ikke skjulte partition(er) med pre-install OS/software/driverene som eksempelvis Toshiba og HP..... det er det jeg prøver å finne ut, hvis han gir meg modell, så kan jeg veilede han hvor han finner driverene..... Lenke til kommentar
mombog Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 AMILOpro jo ^^ sorry nettet har vært ekstremt ustabilt i det sisste Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) det er mange modeller av amilio pro: V1, V2, V3, V7, V8 jeg må ha eksakt modell/type for å hjelpe deg. eller så kan du gå til: http://www.fujitsu-siemens.no/support/downloads.html velg: notebooks velg: amilo pro velg: produkt velg: modell velg: operativsystem så får du liste med alle tilgjengelig driverene til din maskin..... Endret 14. juli 2007 av no_viking_no Lenke til kommentar
mombog Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hvordan finner jeg ut hva som mangler av drivere da? jeg pleier b.l.a. og miste skrivebords iconer eller så skifter de bilde Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det høres ikke ut som et driver problem. Har du sjekket maskinen din for virus/malware? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå