Mafo Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Seks av syv operatører sendte oss til Japan med en mobiltelefon som ikke ville fungere. Les mer Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Morsom lesing på en kjedelig fredagskveld på jobben =) Trodde ikke det var SÅ mange som ikke kunne svaret, men godt å se at Telenor gjør jobben sin for én gangs skyld Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Alltid greit med noe gøy og lese sånn på ettermiddagen. Tragisk at bare èn av syv kunne svaret. Jajja, bra for Telenor, though.. Lenke til kommentar
IngarStene Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Heldige med den.. Lurer på hvor mange på Telenors kundeservice som kunne det svaret, uten tvil den vanskeligste testen til nå.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ouch, de dreit seg ut der. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Var ikke klar over at en umts-telefon ville fungere der borte. Trodde den brukte noe tilsvarende cmda2k... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Ikke helt usannsynlig scenario: du lander og slår på telefonen / telefondelen i telefonen og oppdager at du ikke har dekning. Etter å ha fått turistvisum i passet ditt går du forbi et par operatørstands som leier ut mobiler (personen hos telenor har fått med seg dette ). Disse er nesten umulig å unngå både på Narita og Osaka. Du vurderer om du virkelig trenger telefon under oppholdet eller om det holder med wifi dingsen din og / eller bærbare Endret 14. juli 2007 av mandela Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kan med en gang si at av egne erfaringer med mindre opetarører og de som leier nett så er kunnskapen mye mindre om slike ting. Tele2 for å nevne en av de bare viser til de dem leier nett hos og kan lite utenom det man selv kan finne ut gjennom sidene deres. Telenor og NetCom er de desidert beste, og selvom ofte Telenor har litt lengre ventetid har de en teknisk avdeling som sitter med utrolig mye kunnskap. NetCom har jeg litt blanda erfaring med i det siste... som forhandler får jeg utrolig god hjelp, men da jeg selv hadde problemer med kontaktsync og ringte dem, riktignok på en søndag, men der kunne ingen hjelpe meg. Etter 3. samtale og 3 forsøk på nye innstillinger ble det laget en sak så dataavdelingen kunne se på saken og ta kontakt. Det er 2 uker siden og jeg har ikke hørt noe som helst. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 BURN! Meget bra Telenor, credits til dere.. Jeg hadde faktisk ikke funnet ut av det selv, med mindre jeg hadde gjort en grundig research selv Thumb's up Amobil;) Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Det var ikke så mange som kunne svaret på det nei. Tommelen opp til Telenor denne gangen ja. Men i forhold til de forrige grillingene, er smilefjesene spredt godt utover alle, så det er egentlig ingen operatør som er så mye bedre enn de andre. (Ihvertfall ikke foreløpig.) Endret 14. juli 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Når ble det mobiloperatørens ansvar å sørge for at kunden bruker riktig telefon? Jeg hadde tolket spørsmålet som "får jeg dekning gjennom dere i <land>?" hvis jeg hadde vært den som satt i kundeservice-delen av samtalen. Var ikke klar over at alle kundeservice-ansatte skal sette seg inn i dekningsmulighetene i alle verdens land, utover om operatørens abonnement er mulig å bruke der. Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mmm... her blir det grillparty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg