Silvester Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Har allerede bygget ett kabinett i lego til mitt itx hovedkort [crappy bilder: http://l33t.starthotel.dk/itx ] Men jeg lurer på hva annet fett kan man bygge den inn i? Den lego greia ble litt stor syntes jeg. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ikke at det har noe med saken og gjøre men hva er ITX? aldri hørt om den standarden før Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 mini hovedkort. les mer på www.mini-itx.com mitt er kun 17x17 cm og har alt integrert. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ikke at det har noe med saken og gjøre men hva er ITX? aldri hørt om den standarden før itx er det vel egentlig bare via som har lansert foreløpig.. det er i bunn og grunn et hovedkort på 17x17cm (et par cm større enn et cd-cover) med det meste du trenger, integrert på kortet (cpu med vifte, vga ut, tv ut, lydkort, nettverkskort, usb) .. alt for 1600kr eller så. en brikke med ram og en harddisk, og du er i gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå