Dr3as Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Byttet kupefilter og litt andre ting her om dagen, men når jeg skulle komme til kupefilteret måtte jeg under den lista under frontruta. Noen merkelige plastskruer der, men etter litt tying og bøying fikk jeg da ut 2 stk. Disse er faktisk forskjellige, og helt forskjellige hull. Den ytterste mot siden fikk jeg fint inn igjen, men den andre virker helt umulig. Den har en firkantet plugg i enden og du skal skru/dytte den inn slik at en skrueformet sak inni denne skal presse sidene utover og den vil da sitte fast. Noen som har gjort dette og har noe erfaring? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Først må firkantsaken inn. Så skrur du plastskruen inn etterpå. Skruen låser firkanten. Når du skal demontere, ha et lite skrujern under skruehode mens du skrur mot klokken med et annet stjernejern. Pass på å finn et skrujern som passer. Endret 13. juli 2007 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Problemet var å få de jævlene til å sitte igjen, fikk det til da, men mista den ene nedi et hull men 4 kr for en ny hos møller skal jeg greie Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Da må du ha vært heldig og funnet den billigste reservedelen hos Møller Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Den enkel kosta 4, den med no ekstra greier på kosta 7 så ble 11 kr for 2 skruer Morsomt å betale sånt med kort.. heh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå