anarkisten Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Trenger ikke si mer enn det ? Aldri hørt om noen bærbar som støtter ogg vorbis. Min spiller støtter mye rart, men ikke det. Det står at spilleren min kan oppdateres via såkalt firmware som kan lastes inn på den, er det sannsynlig at det er mulig at den kan støtte ogg vorbis i fremtiden? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 synes det er uakseptabelt med så dårlig ogg. support, har funnet kun 1 spiller og da som pda som støtter ogg. http://www.petitiononline.com/helmers/petition.html http://www.mp3newswire.net/stories/2002/og...ggportable.html "]http://developers.slashdot.org/developers/...tml?tid=141[/b] Lenke til kommentar
anarkisten Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Noen som importerer det der i norge da? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Trenger ikke si mer enn det ? Aldri hørt om noen bærbar som støtter ogg vorbis. Min spiller støtter mye rart, men ikke det. Det står at spilleren min kan oppdateres via såkalt firmware som kan lastes inn på den, er det sannsynlig at det er mulig at den kan støtte ogg vorbis i fremtiden? Nei det tror ikke eg den kommer til å gjøre. Mp3pro tror eg vil overta eller wma. Ogg er veldig lite brukt i forhold til mp3 og wma dessverre. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg tror Ogg er for nytt. Det vil forhåpentligvis komme spillere med støtte for det i løpet av året. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Ogg ruler. Jeg trenger en spiller som støtter Ogg. Jeg gidder ikke importere den da dette GARANTERT medfører problemer. Konklusjon; Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 OGG krever visstnok for mye ressurser, du trenger altså en spiller med kraftigere prosessor enn det som skal til for å dekode mp3. Dette er dyrere, samt at det trekker mer strøm. Markedet for OGG er vel ikke stort nok til at det dukker opp så kraftige bærbare med det første... Ryktes at det kommer en IPOD med videostøtte etterhvert, den burde kunne være kraftig nok... SlowScan Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 jeg har alle mine cder i ogg. (EAC) på harddisken og jeg venter fortsatt med å kjøpe bærbar mp3 spiller for jeg kjøper ikke en spiller uten ogg. støtte. ganske irriterende faktisk, vet i alle fall at IRIVER har sagt at det vil komme ogg. støtte via firmware-update: www.iriver.com/user/user_view.asp?page=1&idx=12190&mode=Àüü&strque=ogg&field=1 www.iriver.com/user/user_view.asp?page=1&idx=13272&mode=Àüü&strque=ogg&field=1 www.iriver.com/user/user_view.asp?idx=11554&page=1&mode=Àüü&strque=ogg&field=1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 slowscan: en del tvilsomme påstander umy: det var snakk om bærbar avspiller, winamp 2.81 støtter ogg. native Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 enkelt, gå på www.xenses.no og kjøp en iRiver SlimX.. den tar ogg Lenke til kommentar
umy Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 sorry jeg leste kansje litt fort =) jaja skal lese litt nøyere før jeg svarer neste gang Lenke til kommentar
mandela Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 enkelt, gå på www.xenses.no og kjøp en iRiver SlimX.. den tar ogg ser ikke at den støtter ogg. jeg men kan du vise meg hvor det står skrevet? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Firmware med OGG support er under utvikling til NEX II. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 enkelt, gå på www.xenses.no og kjøp en iRiver SlimX.. den tar ogg ser ikke at den støtter ogg. jeg men kan du vise meg hvor det står skrevet? Hmm, det er jeg da sikker på at jeg har sett.. jaja, får sjekke opp igjen da. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 noen som vet om Ipod har planer om å komme med ny BIOS / firmware til spilleren sin slik at den tar ogg? Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 noen som vet om Ipod har planer om å komme med ny BIOS / firmware til spilleren sin slik at den tar ogg? nøpe. Men jeg vet om et sted de sikkert vet; http://www.ambrosiasw.com Ambrosia Software's fora er fullspekka med mac-ere med god peil på det meste av Apple's produkter. På "Just Tech" er du garantert svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå