31137 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei. Ser etter en ny klokke for tiden. Casual, men er litt lei av "vanilge" klokker med lærreim. Trenger rett og slett en fresh sommerklokke som skiller seg litt ut.. Har sett endel på Nixon Rotolog sine, Noen som har andre gode forslag i samme kategori og prisklasse (<200$) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hvordan kan man se hvor mye klokken er på den saken? ^ Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Står vel et sted i den lille ruten vil jeg tro Er selv veldig fornøyd med min Swatch Irony,men den er nå ikke like nytenkende som de der akkurat Lenke til kommentar
31137 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Hvordan kan man se hvor mye klokken er på den saken? ^ 9067226[/snapback] Er ikke så viktig Lurer jeg veldig, tar jeg frem mobilen! Går greit å se på klokken. Vet ikke hvordan det blir når man er dritings da men Swatch Irony er pen, men ikke akkurat det jeg hadde planer om.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Starcks O-ring Digi er litt kul. Og utradisjonell. Sett den referert til som doughnut på ebay Eller hva med denne, det går garantert noen timer før du lærer å se hva klokka er: http://www.geekologie.com/2007/05/webtime_...elite_watch.php Endret 14. juli 2007 av tigerdip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå