ZsaZsa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 La oss kjøpe Nybergsund! De rykker opp til 1 div, og om noen få år er de i tippeligaen! Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Har ikke vært innpå denne posten på en stund. Men jeg må hvertfall oppfordre alle de norske MYFC medlemmene å registrere seg på den norske MYFC siden. Hvis dere leser dette så fortelle det til vennene deres. Innpå siden er det kampreferater, kampresultater, tabeller, forum, link til hvor man kan se/høre kampene og mye mye mer.. http://www.myfcnorge.net/ Lenke til kommentar
-Fersken- Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Virker ganske Intresant , har registrert meg men har bare ett lite problem det er når det gjelder betaling. Har bare Visa Electron å iogmed at det ikkje er muligheter for å få betalt med det so får vi sjå kva det blir til, men skal no prøve å finne ei løysing på det. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg leste denne tråden, har lest om denne saken i et par norske aviser og fotballblader. Men glemte dette laget. Etter å ha lest denne tråden tok det meg 8 minutter før jeg var registrert på siden. Tror dette blir veldig bra, spesielt fra neste sesong da man kan forvente at mange supportere tar seg turen over for å se klubben de er innvestor i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå