HaxyQ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hallo. Jeg har et Creative X-Fi SoundBlaster XtremeGamer Fatal1ty Pro lydkort, og nå i det siste, har det begynt å komme en forferdelig lyd fra headsettet mitt, masse skurring og slikt, som av og til etterfølges av en høy piping. Dette skjer noen minutter etter PCen er skrudd på. Jeg har tatt kortet ut, og inn igjen i ett annen PCI-spor, og jeg har også reinstallert rette drivere. Grunnen til at jeg vet det er lydkortet, er fordi jeg har prøvd andre headsett også. Hva er galt? Takker for svar. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Bios på hovedkort kanskje? Kan ikke si noe uten at du sier hva hovedkort du har... Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg har Asus P5N - E SLI, med BIOSversjon 0202. Om det nytter å oppdatere BIOSen, trenger jeg hjelp her. Endret 13. juli 2007 av Haxy Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hmmm jeg har en kompis med et XFX 680i LT hovedkort som har samme problemet med sitt lydkort. Han har ikke fått fikset problemet sitt enda han heller! Eneste jeg kunne tenke meg er at biosen har dårlig støtte for X-Fi kortene. Noe som sikkert blir fikset i nærmeste framtid (Håper jeg) Lenke til kommentar
Kim Gundersen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har samme problem med samme kort selv. fram til i går virket det fint, men etter en reboot, så kommer det bare masse skurrelyder. har prøvd med bios oppdatering, driver oppdatering og reseating av selve lydkortet. Finner ikke ut hva det kan være. rart at det bare kan skje sånn fra en reboot til neste?? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Kanskje dette er grunnen? Link Ser ut som om Nvidia hk og X-fi ikke passer så bra sammen. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har selv et Asus hovedkort med nVidia nForce 590 SLI brikkesett, uten at jeg har opplevd noe som helst. Kanskje bare tilfeldigheter? Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg har eVga 680i SLI og X-Fi gamer kort.. Ikke hørt noenting jeg heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå