Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Beste måte å bruke dimmepengane på?

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen seier, så skal eg snart bruke opp dimmisjonsgodtgjerelsen frå Forsvaret (som eg sikkert får ca 1. august. ) Vil då ha nærmare 25k som ikkje kan stå heilt ubrukt. Skal også gå to mnd på kontrakt i stillinga mi i Forsvaret, så eg får endel meir pengar etterkvart.. (til studier og sånne kjedelige ting)

Skulle egentlig kjøpe 30D m/litt stash tidligare i år brukt, men på grunn av at pengane ikkje strakk heilt til då, så vart det ikkje noko av. Derfor så må eg nesten få inn litt utstyr snart. Må ha noko å leike med, når eg ikkje lenger kan bruke Forsvaret sitt utstyr.

Planen er: Canon 30D og Canon 17-40L f/4

Batterigrep til 30D, et ekstra batteri og enn så lenge uvvist minnekort. Må nesten tenke litt meir på kva eg faktisk treng der.

Er det noko anna lurt eg burde tenke litt på? Noko som kanskje er eit bedre alternativ?

Har en 75-300 frå Canon fra før.

Har vurdert blits, men er ikkje sikker på om eg har bruk for det enda, men kanskje heller skal vente litt utpå hausten med akkurat det.

Vil ikkje ha tips om å gå over til Nikon, Pentax, Olympus osv. Har lest opp, ned og i mente om det aller meste av kamera, men er godt vant med alt frå 20D til 1DS frå canon.

17-40 vil eg egentlig ha fordi eg har brukt 16-35L i heile år. Veldig fornøgd med dette objektivet, og etter det eg har lest så er 17-40 enda skarpare, lettare osv.

Høres dette nokonlunde greit ut, eller er det noko meir eg burde tenke over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No veit jo ikkje eg kva du liker å ta bilete av, men makro eller vidvinkel kon jo også vere litt morosamt.

Har du vurdert å kjøpe en brukt 20d istedet for 30d? er ikkje store forskjellen mellom desse, større skjerm, spotmåling og slike detaljar (større buffer?) i 30d`s favør. Pengene du sparer kan jo du legge i for eksempel meir optikk eller en blits.

Lenke til kommentar

Joda. Var egentlig 20D eg hadde tenkt å kjøpe tidligare. Og dersom eg finn eit til ein god pris brukt så kan det godt hende eg kjøper det, men akkurat no så ser det ganske dødt ut spesielt på bruktmarkedet på Foto.no og sånn. Og akkurat no er det jo nesten lønnt å kjøpe 30D på fotovideo, spesielt no når eg kan gå i butikken og sleppe frakt. Mange som trur dei kan få nesten det samme for kameraet sitt brukt, som dei betalte for det, og bruktprisen blir liggande nesten oppe på dagens nypris. (litt frustrerande) :)

Eg tek hovudsakleg landskapsbilde. Her er nokre eksempel på det eg drive mest med. Prøvar likevel å variere meir no enn eg har gjort tidligare, og dette året har eg holdt mest på med reportasjefoto og sånne ting.

Til no har eg funne ut at eg har nok vidvinkel med 17-40'en. Men vil kanskje utvide ein gong seinare.

Macro kunne vore svært interessant, då dette er eit område som er veldig spennande, og eg har sett litt på både Canon 100mm og Sigma 105 og 150.

Lenke til kommentar

Planen høres veldig god ut, både mht valg av hus + grunnoptikk, med tanke på at du allerede har en telezoom. Da trenger du bare, som du selv skriver, en lyssterk 50mm i tillegg.

Ellers mener jeg at dimmepenger stort sett skal brukes til piker, vin og sang.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Ellers mener jeg at dimmepenger stort sett skal brukes til piker, vin og sang.

9067138[/snapback]

Hehe. Nå skal det kanskje ikkje leggast under en stol at det er det dagpengane for i år har blitt brukt på... :cool:

Men joda. Har ikkje tenkt å bruke absolutt alt eg får på utstyr. Men det er ei god anledning til å investere når eg har pengar no. Vanskeligare når pengane er vekk..

Lenke til kommentar

Skjønner godt at du vil kjøpe deg fotoutstyr, men selv ville jeg ikke ha valgt å prioritere batterigrep før jeg visste mer om jeg egentlig kom til å savne det. Hadde heller brukt de pengene på enda litt mer lyssterk optikk.

Tenk over det i alle fall.

Lenke til kommentar

Dette blir vel å banne i kirka, men har du vurdert Tamron's 17-50mm f/2.8 som objektiv istedet ?

Du får da en blender ekstra og litt lenger brennvidde. Bildekvaliteten vil ikke være helt på høyden til Canon; men er jo langt fra dårlig.

Tom

edit: glemte en "ikke" i teksten som var en smule viktig... Det er jo Canon vi snakker om ;)

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Den ekstra blenderen til tamron vil ikkje gjere underverker, eg meiner du bør gå for canon, sidan den er overlegen på bildekvalitet, byggekvalitet og ''canon-kvalitet''.

Og kjøper du også ein 50mm vil ikkje tamron kunne gi deg særleg meir brennvidde heller, gapet mellom 40 og 50mm fikser du lett med den gode gamle joggeskoen.

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar

I følge det jeg har sett av tester er det Tamronen som er en smule overlegen Canonen på oppløsning. Hvordan det er med kontrast, fortegning, motlysegenskaper og slikt er jeg mer usikker på. Canonen er derimot fullstendig overlegen mht til byggkvalitet/kontruksjon.

(for min del hadde det blitt 17-40 sammen med et fastobjektiv som 50/1.4 eller 35/2)

Lenke til kommentar
En annen sak er at trådstarter kanskje har planer om å oppgradere til FF eller APS-H i fremtiden, og da er det like godt å begynne planleggingen med en gang.

9069652[/snapback]

Det er et veldig godt poeng som jeg ikke tenkte på.

Hadde jeg hatt god råd, så hadde jeg nok kjøpt det samme kit'et som trådstarter tenker på. Hvis jeg hadde valgt Canon da...

Tom

Lenke til kommentar

Her hadde det skjedd litt sidan i går kveld ja. ;)

Har vurdert Tamron'en pga lysstyrke og sånn, men som PNormal seier, så ser eg på kjøpet av dette kamerahuset som ei litt midlertidig ordning, i påvente av et lite prisfall på 5D eller muligens noko nytt i FF-kategorien. FF er gøy :!: sjølv om at det krever veldig mykje av optikken. :) (og av meg)

Batterigrep. Eg har det siste året jobba som journalist/fotograf i Sjøforsvaret, og har ikkje fått gjort så mykje av den type fotografering eg likar aller best, men har lært veldig mykje. Brukt for det meste 20D heile året, og sjølv om at eg er imponert over batterilevetida, så vil eg ha enda litt ekstra. Når eg er ute på oppdrag ol, så har eg ikkje så lyst å måtte begynne å skifte batteri akkurat når eg burde tatt bilde. Har også virkelig forelska meg i vertikalt grep etter å ha brukt 1Ds nokre mdn. :love:

Ragamuffin: 17-40 + 50 1.4 :thumbup: sannsynligvis den kombinasjonen eg helst vil gå for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...