miseryy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei, jeg kom inn på en skole der jeg absolutt ikke vil gå, tok det bare som "filler", men sånn ble det at jeg måtte komme inn der (skuffende snitt). Jeg bare lurte om det er noe jeg kunne gjøre med det? Står som ventenr 20 på den linja jeg vil gå på, er det noe sjans i det hele tatt? Skolen er middels stor (4 klasser). Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tror nok desverre det er veldig liten sjangs for at du kommer inn på den skolen. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kom selv inn på førstevalget mitt selv om jeg var 43 eller noe i køen. Om du kommer inn kommer jo an på hvor populær linjen er osv,det kan vippe begge veier. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kanskje litt off topic, men orkar ikke å lage ny tråd. Kom inn på Tip, men er nr.5 i køen på elektro (som jeg vil inn på). Derfor tror jeg nok at jeg takker nei på tip, men hva skjer om jeg ikke kommer inn på elektro da? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Da har du takket nei til tilbudene du har fått og sliter vil jeg tro. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Greit, men tror dere at jeg har stor sjangs for å komme inn når jeg er nr. 5 eller? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Som sagt spørs jo det på hvor populær linjen er men etter det jeg har hørt er det som oftest minst 5-6 som takker nei. Lenke til kommentar
miseryy Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Takker for svar, men er det noe jeg kan gjøre for å slippe gå på den linja jeg kom inn på? Eller må jeg rett og slett gå der selv om jeg absolutt ikke vil? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Greit, da tror jeg nok at jeg tar sjangsen, er nummer fem i køen på to skoler... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Kanskje litt off topic, men orkar ikke å lage ny tråd. Kom inn på Tip, men er nr.5 i køen på elektro (som jeg vil inn på). Derfor tror jeg nok at jeg takker nei på tip, men hva skjer om jeg ikke kommer inn på elektro da? 9067142[/snapback] Er det ikke et sant svar hvor du takker ja til plassen, samtidig som du avventer om du kommer inn pa et hoyere valg? Det hadde jeg. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg kom inn på 3. valget for noen dager siden. Da valgte jeg på den første siden at jeg takket ja til plassen. Så trykket jeg på "videre" elns. Der valgte jeg å stå på venteliste på de to andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå