poffa Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei. Sitter og vurderer en 22" LCD. Har levd på 19" CRT i mange år, så uansett blir jeg nok fornøyd - men jeg sitter likevel og vurderer 225BW opp mot 226BW. Gjør 226BW opp for de 500 ekstra kronene? Leser at 225BW ble 22"-testvinner tidligere i år, så den er vel en god skjerm. Samtidig leser jeg at 226BW er "en god oppfølger", men er den verd pengene? Bruksområder: Generell bruk. Lite film, lite spill, men hater likevel etterslep og er glad i skarpe farger. Takker for anbefalinger Lenke til kommentar
Stianbl Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 En slik skjerm er en investering man kan ha i noen år, hvertfall for mitt bruk som ikke er enn hypergamer som alltid my ha det nyeste av det nyeste selvom de de alt har egentlig er bra nok i massevis. Så 500 kr fra elelr til betyr ikke så mye i den investeringsperioden. Etter min mening. Så jeg ville nok gått for 226BW (sett på 226CW?) 226BW har jo 2ms, i motsettning til 5ms, men om dette er noen serlig merkbar forskjell tror jeg ikke. Mener også at 226BW har merkbart mindre bleeding av hvitt lys i topp/bunn. Jeg er i samme dillema som deg. Skal ha meg ny skjerm, og sitter selv med en 19" CRT. Denne CRT`n har jeg hatt i 4 år nå, og er faktisk veldig fornøyd, men tenkte det var på tide med noe nytt.. SÅ en flott 22" LCD til under 3000 er jo bare helt perfekt! Og hvertfall med all den gode kritikken den har fått.. Lest tester fra kina eller hvor det var, med 11 forskejllige 22", og denne (226BW) fikk en suveren førsteplass der også... Bra valg uansett hvilken skjerm du tar... Men har du 500 ekstra tilgjengelig å bruke, så ville jeg nok gått for den 226BW versionen. Angående 226CW så har jeg lest veldig lite, men fårstår det slik at dette er en delux-edition, eller noe, med flere farger eller noe, og koster bare enda en hundrelapp mer eller noe.. Men her vet jeg egentlig ikke hva forskjellen er... Ikke sett så mye på den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå