MiSP Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Jeg er litt imot funksjonen som gjør at et innlegg som er rapportert mer enn x antall ganger (tre?) blir automatisk fjernet. Grunnen er rett og slett den at det produserer mange rare utfall - slik som denne tråden i Gullkorn-kategorien, hvor man i skrivende stund bare ser svarinnlegget. Nylig hørte jeg også om noen som kom over en helt tom tråd, fordi det eneste innlegget hadde blitt slettet. Endret 13. juli 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har opplevet dette selv noen ganger i tråder jeg har rapportert, og trodde det var en systemfeil eller noe slikt. Men det er en svært merkelig løsning å skjule førsteinnlegget, men la tråden og alle svarene være tilgjengelig. Det skaper stor forvirring for de som ikke vet om denne skjulefunksjonen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Meiner å ha lest no nyleg at det var ein feil i systemet her, som har vorte retta opp slik at heile tråden no vert skjult om den vert rapportert tre gonger. Klarer dog ikkje å finne att det aktuelle innlegget akkurat no. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg tror det skal være snakk om to (2) rapporterte for å skjule. Mener at dette ble nevnt i den brukerstyrte moderblabla-tråden. En oppretta tråd sier at hele tråden skjules nå, mot at bare førsteinnlegget skjules (i de tilfeller det var bare ett innlegg). Fortsatt vil innlegg midt i en tråd bare bli borte. Jeg har ikke sett eller merka til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg