Kakofoni Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Min PC har gått ad undas for en stund siden, og jeg tenkte på å skaffe meg en ny. Helst vil jeg ha en skikkelig stasjonær PC. Men problemet er at jeg MÅ ha en laptop for skolebruk (en laptop nedsatt 5000 kr), og da blir jeg usikker på om det blir nødvendig med så mange PC'er. Innvendinger eller erfaringer? Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 (endret) Du kan først kjøpe en bærbar som duger til skriving o.l (skolearbeid) Kr 5000,- Senere kan du kjøpe en kraftig stasjonær. Men hvor mye har du råd til? Edit: Veldig greit med en PC til skole, og en hjemme for spill o.l. Men det spørs hvor mye penger du vil legge inn. Endret 13. juli 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Du kan først kjøpe en bærbar som duger til skriving o.l (skolearbeid) Kr 5000,- Senere kan du kjøpe en kraftig stasjonær. Men hvor mye har du råd til? Edit: Veldig greit med en PC til skole, og en hjemme for spill o.l. Men det spørs hvor mye penger du vil legge inn. 9066639[/snapback] Jeg har 20 000, men jeg har ikke lyst til å bruke for mye av disse pengene. Skole-PC'en bør ha minst 5t batteritid, minst 40 GiB lagringsplass, minst 1 GB RAM og et trådløst nettverkskort som støtter de vanligste standardene. I tillegg vil jeg kanskje bruke Vista, siden det er flest brukerprogrammer for dette operativsystemet, så kan jeg ha Linux hjemme, og derfor slippe flere partisjoner. Hva tror du prisen blir på en slik laptop? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Se på Dell inspiron 6400, kan klare rundt 6 timer med 9 cellers batteri. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå