Robin B Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Forøvrig slik så mailen ut som jeg fikk. fjern animeringen Hilsen ****** Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Prime95 er virkelig det beste programmet jeg har sett når det gjelder å finne stabilitiets problemer. Jeg fant det for en uke siden og fant da ut at pc'en min kræsjet etter 2 og en halv time (ikke kræsjet, men ga feil tall tilbake) Så nå har jeg begynt på en ny måte for å finne ut hvor høyt prossesoren går stabilt. (P4 Northwood 2.4ghz) ved å gå 3 fsb opp og kjøre testen over natten + skolen (15timer ca) En gang så "kræsjet" den ikke før 11 timer! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Prime95 er virkelig det beste programmet jeg har sett når det gjelder å finne stabilitiets problemer. Jeg fant det for en uke siden og fant da ut at pc'en min kræsjet etter 2 og en halv time (ikke kræsjet, men ga feil tall tilbake) Så nå har jeg begynt på en ny måte for å finne ut hvor høyt prossesoren går stabilt. (P4 Northwood 2.4ghz) ved å gå 3 fsb opp og kjøre testen over natten + skolen (15timer ca) En gang så "kræsjet" den ikke før 11 timer! herregud så lenge? pcen er stabil i allt jeg driver med og har ikke gitt meg en eneste feil enda. derfor anser jeg den som stabil. har forresten kjørt 200*11 i flere dager. ingen feil. Prime95 Status: 40min and counting. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Prime betyr ingen ting.Kjørte Prime hos meg 1910Mhz i to dager uten problemer,helt til jeg begynte å spille da ble det ustabilt. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 herregud så lenge? pcen er stabil i allt jeg driver med og har ikke gitt meg en eneste feil enda. derfor anser jeg den som stabil. har forresten kjørt 200*11 i flere dager. ingen feil. Prime95 Status: 40min and counting. Jeg er aldri fornøyd etter en time, jeg lar den MINST stå over natta og en skoledag, eller så lenge som mulig. Jeg vil ALDRI la meg selv risikere at den er ustabil slik at den kanskje kræsjer overraskende når jeg jobber med noe viktig. Det er for kjipt! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 herregud så lenge? pcen er stabil i allt jeg driver med og har ikke gitt meg en eneste feil enda. derfor anser jeg den som stabil. har forresten kjørt 200*11 i flere dager. ingen feil. Prime95 Status: 40min and counting. Jeg er aldri fornøyd etter en time, jeg lar den MINST stå over natta og en skoledag, eller så lenge som mulig. Jeg vil ALDRI la meg selv risikere at den er ustabil slik at den kanskje kræsjer overraskende når jeg jobber med noe viktig. Det er for kjipt! Mvh kjello2 ja men da er det ikke så farlig jeg gjør aldri noe viktig jeg bare spiller og herper pc'n. pc prime status: 1 time. done. no errors. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Prime betyr ingen ting.Kjørte Prime hos meg 1910Mhz i to dager uten problemer,helt til jeg begynte å spille da ble det ustabilt. Og du er sikker på at det var prossesoren som skapte disse problemene da? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Ja helt sikker,fsb er stabil over 215. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Prime95 er det beste for å sjekke stabilitet når man skal presse CPU og hovedkort til sitt ytterste! Men 1 time er IKKE nok! 12 timer vil jeg si er nok...Tro meg, jeg har testet mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå