erland1602 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Hei, trenger hjelp med å fjerne lyd passordsbeskyttelsen på min zen creative 1 gb, noen som vet hvordan man gjør dette uten å skrive inn passordet ? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Tror dette skal virke: Hold inn på-knappen samtidig som du trykker inn restart-knappen (et lite hull på siden av spilleren). Slipp restart-knappen før du slipper på-knappen. Då får du opp en meny: - Clean up - Format all - Reload OS / Firmware - Reboot Her velger du "clean up". Lenke til kommentar
erland1602 Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Det funker ikke:S Noen spesiell måte å holde inn på knappen eller? Skal spillern være på mens jeg restarter og holder inn på knappen? Takk for svaret ditt i hvert fall=) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Det funker ikke:S Noen spesiell måte å holde inn på knappen eller? Skal spillern være på mens jeg restarter og holder inn på knappen? Takk for svaret ditt i hvert fall=) 9069780[/snapback] Spilleren skal være av, så holder du inn på-knappen og før spilleren klarer å slå seg på, må du stikke en tynn gjennstand inn i hullet. Fikk du opp den menyen jeg skrev i forje post? Eller du kan prøve å instalere ny firmware. (øverst på siden) http://no.europe.creative.com/support/down...ype=0&x=64&y=16 Siste alternativet er å velge: System - Tilbakestill instilllinger. mvh SRD Lenke til kommentar
erland1602 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Hmmm, det med å putte en liten ting i hullet ville bare ikke virke, fikk ikke opp noen meny=( gikk inn på linken og lasta ned firmawaren, men den bare oppragerte spillern. Har prøvd å gå inn på system og tilbakestille innstilingene men det funka heller ikke=( Takk for at du prøvde å hjelpe meg=) Veldig snilt=D Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hmmm, det med å putte en liten ting i hullet ville bare ikke virke, fikk ikke opp noen meny=( gikk inn på linken og lasta ned firmawaren, men den bare oppragerte spillern. Har prøvd å gå inn på system og tilbakestille innstilingene men det funka heller ikke=( Takk for at du prøvde å hjelpe meg=) Veldig snilt=D 9071104[/snapback] Når du trykker p¨å restart-knappen som bilde over viser skal du kjenne at du trykker inn en liten knapp inne i hullet. Du kan prøve "reload firmware" men det er ikke å anbefale. Da forsvinner at på spilleren og alt må legges inn på nytt ink. Firmware. Lenke til kommentar
erland1602 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Vet det er en liten knapp men det hjelper fortsatt ikke=( hvordan reloader jeg firmwaren da? har du en link til det programmet? Det som er på spillern kan jeg bare legge inn igjen etterpå=) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vet det er en liten knapp men det hjelper fortsatt ikke=( hvordan reloader jeg firmwaren da? har du en link til det programmet? Det som er på spillern kan jeg bare legge inn igjen etterpå=) 9071838[/snapback] Reloade firmwaren må gjøres fra den menyen du ikke klarer å få frem Eller du kan prøve å formatere den fra Windows utforsker. Høyre klikke på den og velge formater. Men det kan kan være risikabelt Skal se om eg klarer å finne ut at problemet ditt, men det tar kanskje litt tid. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Vet det er en liten knapp men det hjelper fortsatt ikke=( hvordan reloader jeg firmwaren da? har du en link til det programmet? Det som er på spillern kan jeg bare legge inn igjen etterpå=) 9071838[/snapback] Eller du kan prøve å formatere den fra Windows utforsker. Høyre klikke på den og velge formater. Men det kan kan være risikabelt 9074402[/snapback] Det tviler jeg på hjelper, og jeg tviler på at det er risikabelt, da de aller fleste spillere er bygd opp slik at firmwaren ikke blir påvirket av en slik formatering... Lenke til kommentar
erland1602 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Vet det er en liten knapp men det hjelper fortsatt ikke=( hvordan reloader jeg firmwaren da? har du en link til det programmet? Det som er på spillern kan jeg bare legge inn igjen etterpå=) 9071838[/snapback] Reloade firmwaren må gjøres fra den menyen du ikke klarer å få frem Eller du kan prøve å formatere den fra Windows utforsker. Høyre klikke på den og velge formater. Men det kan kan være risikabelt Skal se om eg klarer å finne ut at problemet ditt, men det tar kanskje litt tid. 9074402[/snapback] Takk for at du hjelper meg så mye=D Lenke til kommentar
erland1602 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 WOOHOO Fikk endelig opp menyen Tusen tusen takk for hjelpen srd=D Vis det er noe jeg kan hjelpe deg med si ifra=D Woho:D Lenke til kommentar
SRD Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 WOOHOO Fikk endelig opp menyen Tusen tusen takk for hjelpen srd=D Vis det er noe jeg kan hjelpe deg med si ifra=D Woho:D 9077306[/snapback] Bare hyggelig å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå